Luxe gaysauna hoor, veel plezierquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:54 schreef Harvest89 het volgende:
Zaterdag weer lekker naar de hoeren in saunaclub. Dan is er een barbeque, limbo wedstrijd, live dj, hula hoep challenge, en cocktails.
Over je vrouw heen komen?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:41 schreef vosss het volgende:
Maar daar is wel overheen te komen.
[ afbeelding ]
Ik zit meer in de psychologische blokkades, maar kan dit soort zelfinzicht altijd wel waarderen. Voor mij is het een mentaal offer die eigenlijk niet meer gegeven gaat kunnen worden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
De boys of girls zijn niet het probleem. Ik ben het probleem.
Verschrompelde eierstokken. Baarmoeder die het opgeeft.
Schaamlippen (binnen- en buitenband) geven ook geen sjoege, behalve wanneer er drie druppels urine geloosd moeten worden.
Nope, mijn sexleven is over en uit. En ik vind dit eigenlijk best wel prima.
Het was leuk voor zolang het duurde. Maar het mooiste feest kan nooit lang duren.
En er zijn nog zoveel andere leuke dingen om te doen of te ondergaan.
An sich niet maar als het te heet is om te seksen, dan hoef ik daar echt niet mee aan te/over te komenquote:
Hmm. Nja ik lees overal dat je goed moet drinken enz, maar goed.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:03 schreef vosss het volgende:
[..]
An sich niet maar als het te heet is om te seksen, dan hoef ik daar echt niet mee aan te/over te komen
Ik denk dat vooral water, en niet zo zeer lauwwarme mannenpap bedoeld wordtquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:04 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hmm. Nja ik lees overal dat je goed moet drinken enz, maar goed.
Ja zo gaat het je nooit lukken natuurlijk hèquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral water, en niet zo zeer lauwwarme mannenpap bedoeld wordt
Probeer eens.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:22 schreef Donna het volgende:
Denk ook eerder dat het klontert met dit weer dan dat het te drinken is.
Ik hield me nog in en dan komt Donna even binnen hoor. De teringquote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:22 schreef Donna het volgende:
Dat is vaker een drugsprobleem dan een weersprobleem.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:22 schreef Donna het volgende:
Haha oh echt? Geen idee van.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is vaker een drugsprobleem dan een weersprobleem.
Maakt ook helemaal niet uit, als jullie het maar goed hebben!quote:
Snel doorslikken dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:22 schreef Donna het volgende:
Seks is goed voor de lijnquote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:56 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb geen seks en ook geen alcohol want ik lijn.
Ja, ik heb geen leven. Zeg ik maar alvast. Voordat iemand anders het zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Dan moet je wel van te voren je vrouw even in de vriezer leggen, anders is het te warm voor dit weer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |