De boys of girls zijn niet het probleem. Ik ben het probleem.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Geen leuke toyboys bij jou in de buurt?
Wel veel glijmiddel gebruiken dan want anders wordt het stroef door het blazen van de fan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:34 schreef Donna het volgende:
Ja hoor, wijdbeens voor de ventilator. Jwt.
Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
De boys of girls zijn niet het probleem. Ik ben het probleem.
Verschrompelde eierstokken. Baarmoeder die het opgeeft.
Schaamlippen (binnen- en buitenband) geven ook geen sjoege, behalve wanneer er drie druppels urine geloosd moeten worden.
Nope, mijn sexleven is over en uit. En ik vind dit eigenlijk best wel prima.
Het was leuk voor zolang het duurde. Maar het mooiste feest kan nooit lang duren.
En er zijn nog zoveel andere leuke dingen om te doen of te ondergaan.
Precies, seks/erotiek is meer dan neuken alleen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
De boys of girls zijn niet het probleem. Ik ben het probleem.
Verschrompelde eierstokken. Baarmoeder die het opgeeft.
Schaamlippen (binnen- en buitenband) geven ook geen sjoege, behalve wanneer er drie druppels urine geloosd moeten worden.
Nope, mijn sexleven is over en uit. En ik vind dit eigenlijk best wel prima.
Het was leuk voor zolang het duurde. Maar het mooiste feest kan nooit lang duren.
En er zijn nog zoveel andere leuke dingen om te doen of te ondergaan.
70+quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Ik had je altijd een beetje in de 50 in geschat. Gezellige tante die wijntjes drinkt.
Graag geziene gast in parenclubs. En huisfeestjes.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk jochie. Als de Story of Weekend dit beweert dan is dat zo. Niet dan?
quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:34 schreef Donna het volgende:
Ja hoor, wijdbeens voor de ventilator. Jwt.
Ik had van jou ook niet anders verwacht. Altijd paraat.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Graag geziene gast in parenclubs. En huisfeestjes.
Jij of Hiddnedoe?quote:
Japanse vrouwen kennende schijt ze straks die hele ventilator onder.quote:
Nou, mijn frequentie begint ook af te nemen inmiddels…quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik had van jou ook niet anders verwacht. Altijd paraat.
Kortom, neuken en klaarkomen zijn leuk maar zwaar overrated.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, mijn frequentie begint ook af te nemen inmiddels…
En sowieso niet meer naar clubs. Mijn vrouw is geen fan.
Seks is wel wat meer dan neuken en klaarkomen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Kortom, neuken en klaarkomen zijn leuk maar zwaar overrated.
Een goede fles wijn drinken, een mooi boek lezen, een leuke film bekijken, geeft de mens m.i. meer plezier dan een zwe
terig krampachtig gedoe.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Seks is wel wat meer dan neuken en klaarkomen.
Twee keer per uur een bus vanuit Maastricht/Aken en een keer per uur een bus vanuit Heerlen/Vaals. Op de foto's ziet het er gezellig uit. De laatste twee keer dat ik een club bezocht, viel het mij eerlijk gezegd tegen. Laat ik het zo zeggen: de minuten met de dames waren kostbaar. En de dienstverlening maar matig.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:57 schreef Harvest89 het volgende:
Ja six sense.
Dat is het hem, het is weer open, maar voor hoe lang? Gewoon er van genieten zolang het nog kan.
Het is ook gezellig, klein maar fijn. Vooral als je er al een paar keer bent geweest, en je een beetje wegwijs bent, niet alleen van de indeling van de club (het is toch een beetje een doolhof) maar ook welke dames je een klik hebt en welke niet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:31 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Twee keer per uur een bus vanuit Maastricht/Aken en een keer per uur een bus vanuit Heerlen/Vaals. Op de foto's ziet het er gezellig uit. De laatste twee keer dat ik een club bezocht, viel het mij eerlijk gezegd tegen. Laat ik het zo zeggen: de minuten met de dames waren kostbaar. En de dienstverlening maar matig.
Daar ben ik van op de hoogte.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:49 schreef Moass het volgende:
[..]
Ventilator is iets anders dan vibrator, hè!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |