Gewoon koud opknagen die hap.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:00 schreef Farenji het volgende:
Bijv die quiches zalm/spinazie of mediterrane groente uit het koelvak.
Geen zin om de oven aan te zetten nu. Ik weet dat het er heel veel jaren geleden op stond, "zowel koud als heet te eten" ofzo en heb er destijds best veel zo uit het koelvak naarbinnen geschoven, maar dat staat er nu niet meer op, alleen hoe lang je het moet verhitten in oven of airfryer. Dus ik twijfel, ook geen zin in schijterij ofzo nu.
Huh?quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:05 schreef Hiddendoe het volgende:
Toch maar in de oven pleuren. Warm eten is sowieso beter met deze temperatuur.
Zeker als het van die fabrieksrotzooi is.
Ik sprak in het algemeen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:17 schreef YoopY het volgende:
[..]
Huh?
Wat maakt warm beter dan koud?
Zoals je zelf zegt is het fabrieks rotzooi, dus zonder enige voedingswaarde of bacteriën of wat dan ook erin.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik sprak in het algemeen.
Omdat TS geen zin had om de oven aan te zetten.
Maar goed, we zullen het ongetwijfeld morgen horen hoe erg de spuitpoep van TS was.
Ja joh ga lekker die oven opstoken, alsof het nog niet warm genoeg is binnen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:05 schreef Hiddendoe het volgende:
Toch maar in de oven pleuren. Warm eten is sowieso beter met deze temperatuur.
Zeker als het van die fabrieksrotzooi is.
Het is niet mijn oven he?quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja joh ga lekker die oven opstoken, alsof het nog niet warm genoeg is binnen.
Agossie. Wat vertederend weer. Hier jochie, jij krijgt van mij een lekkere chocoladereep.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Logisch. Je moet toch wat, als eenzame vrijgezel.
Mooi stukje projectie van jouw kant weer.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Mooi stukje projectie van jouw kant weer.
En dat over een fucking quiche terwijl het buiten 40 graden is
Zielig figuur.
Wat ik dus zeiquote:Op donderdag 25 juni 2026 13:38 schreef Farenji het volgende:
Ik kwam gisteravond laat thuis en heb toch nog een quiche koud opgegeten. Ik ben er niet ziek van geworden en de smaak was op zich okay maar vond het toch wat matig. Zompige structuur en er zaten stukjes groente in die lekkerder waren geweest na wat verhitting.
Nee hoor, meldquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:30 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de laatste Nederlander zonder airfryer.
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:38 schreef Farenji het volgende:
Ik kwam gisteravond laat thuis en heb toch nog een quiche koud opgegeten. Ik ben er niet ziek van geworden en de smaak was op zich okay maar vond het toch wat matig. Zompige structuur en er zaten stukjes groente in die lekkerder waren geweest na wat verhitting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |