Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Ik had morgen repetitie afgelast, Gisteren wandelen afgelast, Vriend zou voetbal komen kijken in de nacht van donderdag op vrijdag zegt ze zijn al geplaatst en het is me te warm etc. Ik hoef zelfs niet naar werk eigenlijk maar ga toch even.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende: [..] O er worden dingen afgelast door de warmte? Ja vervelend altijd, vooral voor de organisators Las al wel dat er festivals afgelast waren
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zelfs niet naar werk???? Goede werkgever.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had morgen repetitie afgelast, Gisteren wandelen afgelast, Vriend zou voetbal komen kijken in de nacht van donderdag op vrijdag zegt ze zijn al geplaatst en het is me te warm etc. Ik hoef zelfs niet naar werk eigenlijk maar ga toch even.
Hier gaat alles door, het leed
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik heb het geluk dat ik zelf kan schuiven in uren (later werken bijv.) Doe ik nu ook echt want het is niet te harden buiten.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja tropenrooster je mag maar hoeft niet zou er wel alleen staan straks.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zelfs niet naar werk???? Goede werkgever.
Hier gaat alles door, het leedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Extra vrije dag genotquote:Op woensdag 24 juni 2026 09:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja tropenrooster je mag maar hoeft niet zou er wel alleen staan straks.
In de ruststand
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Toch maar even douchen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Voor vrijdag had ik zelf vorige week al vrij gevraagd.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Extra vrije dag genot
In de ruststandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi TT Fogelde beste van vandaag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lucky youuu, ff lekker bijkomen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor vrijdag had ik zelf vorige week al vrij gevraagd.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Kan je toch beter vroeger werkenquote:Op woensdag 24 juni 2026 09:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb het geluk dat ik zelf kan schuiven in uren (later werken bijv.) Doe ik nu ook echt want het is niet te harden buiten.
Tevens Hey Borrel
O dat soort dingen is dan wel jammer. Dat is toh allemaal binnen op het wandelen na?quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had morgen repetitie afgelast, Gisteren wandelen afgelast, Vriend zou voetbal komen kijken in de nacht van donderdag op vrijdag zegt ze zijn al geplaatst en het is me te warm etc. Ik hoef zelfs niet naar werk eigenlijk maar ga toch even.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja soms ga ik rond 5 uur 6 uur ochtends al werken of in de avond. Ligt eraan of het dan kan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je toch beter vroeger werken
Tevens Hey Borrel'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dank uquote:
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Deze dagen koelt het helaas ook in de avond niet af, in de ochtend ook niet echt. Maar nog altijd beter als in de avond. Lees dat het vrijdag om 23 uur nog 29 graden isquote:Op woensdag 24 juni 2026 09:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja soms ga ik rond 5 uur 6 uur ochtends al werken of in de avond. Ligt eraan of het dan kan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het moet,quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hey dottekequeen hou je het nog een beetje uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zal blij zijn als de temperaturen weer dalen
Hoe jij het nog een beetje vol?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt.. warmte blijft lang hangen achroeiend heetquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze dagen koelt het helaas ook in de avond niet af, in de ochtend ook niet echt. Maar nog altijd beter als in de avond. Lees dat het vrijdag om 23 uur nog 29 graden is
Pohhhhh 29 om fuck8ng 11 uur man man man
We houden vol'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ja de nachten vind ik het ergst, slaap al nachten niet goed door de warmtequote:Op woensdag 24 juni 2026 10:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt.. warmte blijft lang hangen achroeiend heet
Pohhhhh 29 om fuck8ng 11 uur man man man
We houden vol
Is al dagen 27 graden boven en ik vermoed maar zo dat dat nu aardig gaat stijgen met deze tempsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het moet,Ooo wat naar, ff in de rustige stand jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zal blij zijn als de temperaturen weer dalen
Hoe jij het nog een beetje vol?
Ja maar snap wel dat je daar alert op bent als je het merkt.
Ff volhouden de vooruitzichten geven hoop. Verkoeling iig.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Heb hetzelfde, deze hele week slaap ik zo gemiddeld 3 uur per nacht, en probeer een uurtje te slapen voor werk. Ik vind het nog knap dat ik soort van leefquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de nachten vind ik het ergst, slaap al nachten niet goed door de warmte
Is al dagen 27 graden boven en ik vermoed maar zo dat dat nu aardig gaat stijgen met deze tempsonze regio was al wel eerder warm, want ja hiervoor was 1 weekje wat minder weer maar daarvoor ook warm weer.
Het gaat idd nog erger worden maar ik zo weer het huis verder verduisteren zover dat kan.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Heb netquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ooo wat naar, ff in de rustige stand jij.
Ja maar snap wel dat je daar alert op bent als je het merkt.
Ff volhouden de vooruitzichten geven hoop. Verkoeling iig.
4,5 gr suiker,1.5 gram zout 2 gram baking soda in een flesje bubbeltjes water gedaan. Kleinbeetje suikervrije ranje er bij en ik heb weer wat mineralen binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slim, treat yourselfquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net
4,5 gr suiker,1.5 gram zout 2 gram baking soda in een flesje bubbeltjes water gedaan. Kleinbeetje suikervrije ranje er bij en ik heb weer wat mineralen binnen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja ook zoiets, de hele dat in het donker zitten, ik vind er wat van hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heb hetzelfde, deze hele week slaap ik zo gemiddeld 3 uur per nacht, en probeer een uurtje te slapen voor werk. Ik vind het nog knap dat ik soort van leefonze regio was al wel eerder warm, want ja hiervoor was 1 weekje wat minder weer maar daarvoor ook warm weer.
Het gaat idd nog erger worden maar ik zo weer het huis verder verduisteren zover dat kan.
Wat mensen aan de zomer vinden snap ik niet, binnen blijven alles dicht houden, opgesloten zitten
Lang leven de zomers
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: