Bibliotheek, gemeentehuiss, ziekenhuis, de kroeg. Wellicht zelfs een kerk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even naar een tankstation anders, mocht dat nodig zijn.
De mijne zakken meteen het water inquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien een papiertje eronder leggen dan kan je het makkelijke met een beetje water wegkrijgen.
O je hebt zo plof potquote:
O ja plons, Henk heeft dat ook en als je dan op de pot zit spat het water soms tegen je reet aanquote:
Plonsquote:
Toch maar leren zelf met je geld om te gaan. Of misschien dat Rob het kan /wil doen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:23 schreef DJMO het volgende:
Ik heb zo net bewindvoering maar gebeld, en even heel duidelijk gemaakt dat medische kosten niet van mijn leefgeld rekening betaald dienen te worden. Begon ze te miepen dat ik al al zoveel calamiteiten had waarvoor extra geld nodig was. En : we hebben het geld nog niet terug van Unive.
Mocht Unive echt niks willen betalen heb ik nog een doorlopende reisverzekering met extra dekking voor bijzondere sporten (bergwandelen valt daar onder) die medische kosten vergoed. Heb haar net de polis maar doorgestuurd.
Echt hoor, een bewindvoerder die je financiële belangen behartigt, maar zeiken over medische kosten waar ik niet om gevraagd heb maken me pissig.
Nee, geen behoefte aan. Verder gaat het over het algemeen wel goed, maar als je als bewindvoerder denkt dat ongeplande medische behandelingen maar van je leefgeld betaald moeten worden zit er een steekje los.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch maar leren zelf met je geld om te gaan. Of misschien dat Rob het kan /wil doen?
Lekker man!quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja plons, Henk heeft dat ook en als je dan op de pot zit spat het water soms tegen je reet aan
Moeilijk oordelen ik ken jou financiële situatie niet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, geen behoefte aan. Verder gaat het over het algemeen wel goed, maar als je als bewindvoerder denkt dat ongeplande medische behandelingen maar van je leefgeld betaald moeten worden zit er een steekje los.
O gelukkig maar. Ik verwacht nog wel ergens een stoormstoring met al die ventilators en aircos die fultime draaien nuquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker man!
Maar het water stroomt inmiddels weer, heeft een half uurtje geduurd
Inderdaad, die kans zit er best inquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig maar. Ik verwacht nog wel ergens een stoormstoring met al die ventilators en aircos die fultime draaien nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |