Ja precies, het is zo niet leuk meer..quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook zoiets, de hele dat in het donker zitten, ik vind er wat van hoor.
Wat mensen aan de zomer vinden snap ik niet, binnen blijven alles dicht houden, opgesloten zitten
Lang leven de zomers
Ja, helaas hebben we geen warmte knop waar we aan kunnen draaien. Ik hoop niet dat we deze zomer nog meer van deze lange hittegolven krijgenquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies, het is zo niet leuk meer..
Kijk als het nou een stabiele 20 graden is met zon minder erg maar nu begin zomer al in zo'n staat van zijn is zwaaren de omstandigheden
Dat valt tegen hoor, ik ben vooral aan het bolken om punten te vangen.quote:
Zag dat je er gisteren lekker wat gepakt hebtquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat valt tegen hoor, ik ben vooral aan het bolken om punten te vangen.
Bastogne bolkquote:
Ja, ik heb niet eens speciaal mijn best gedaan. Het is heel rustig hier.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag dat je er gisteren lekker wat gepakt hebt
O dat kan je nu niet hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2026 10:58 schreef Deisyy het volgende:
Jeuj hier is in de wijk de waterleiding voor enkele uren afgelsoten
Ik had gisterenavond geen zin om te bolkenquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet eens speciaal mijn best gedaan. Het is heel rustig hier.
Ik had net een kan water in de koelkast gezet en 4 isolatieflessen met water gevuld + ik heb nog 12 x 1,5 liter in mijn noodpakket.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan je nu niet hebben
ik heb uit voorzorg mijn powerbank opgeladen mocht er een stroomstoring komen.
Heb gelukkig extra water boven staan voor noodgevallen mocht zoiets hier gebeuren
Ja dat is vervelend dan. als het een plasje is nog niet zo erg, maar die grote boodschap is een ander probleemquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had net een kan water in de koelkast gezet en 4 isolatieflessen met water gevuld + ik heb nog 12 x 1,5 liter in mijn noodpakket.
Alleen doortrekken van het toilet wort lastig
Voor enkele uren zeiden ze, ik hoop ook dat een nummer twee even op zich laat wachtenquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is vervelend dan. als het een plasje is nog niet zo erg, maar die grote boodschap is een ander probleem
Enig idee hoelang jullie afgesloten zijn?
Is nu vast een run naar de winkel voor water
Misschien een papiertje eronder leggen dan kan je het makkelijke met een beetje water wegkrijgen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor enkele uren zeiden ze, ik hoop ook dat een nummer twee even op zich laat wachten
Even naar een tankstation anders, mocht dat nodig zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor enkele uren zeiden ze, ik hoop ook dat een nummer twee even op zich laat wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |