En Thymen 1!quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Twee ritzeges zou mooi zijn. Kooij 1 en Mathieu 1 bijvoorbeeld.
Red Bull en Visma ook niet kansloos, die zet ik op dezelfde lijn als UAE met dan Ineos daar nog bovenquote:Op woensdag 1 juli 2026 12:14 schreef TAmaru het volgende:
INEOS wel een hele serieuze selectie met het oog op de TTT. M.i. gaat het tussen INEOS en UAE voor de winst.
Op het WK in Doha zat er eentje in de kopgroep, toch?quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:21 schreef TLC het volgende:
Zijn er ook Marrokaanse wielrenners eigenlijk of kunnen ze dat net nog niet
Wel benieuwd wie bij Ineos naar de finish moet gaan sprinten? Vauquelin? Die lijkt niet echt in topvorm Zie Ineos zo nog 10 seconden verliezen t.o.v. Del Toro - Pogacar.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Red Bull en Visma ook niet kansloos, die zet ik op dezelfde lijn als UAE met dan Ineos daar nog boven
In ieder geval wel wat spanning voor het 1e geel
Anass Ait El Abdia! Heeft zelfs nog voor UAE gereden.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op het WK in Doha zat er eentje in de kopgroep, toch?
Arensman lijkt me. Beste tijdrijderquote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel benieuwd wie bij Ineos naar de finish moet gaan sprinten? Vauquelin? Die lijkt niet echt in topvorm Zie Ineos zo nog 10 seconden verliezen t.o.v. Del Toro - Pogacar.
Ja, maar niet het type om nog even 800 meter 8% omhoog te rammen denk ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Arensman lijkt me. Beste tijdrijder
Arensman is inderdaad absoluut geen puncher. Hij wint alleen lange tijdritten en zware bergetappes.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, maar niet het type om nog even 800 meter 8% omhoog te rammen denk ik.
Dat klopt wel, maar wie zou dan als eerste over de streep komen van Ineos?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Arensman is inderdaad absoluut geen puncher. Hij wint alleen lange tijdritten en zware bergetappes.
Zou stiekem natuurlijk geniaal zijn als hij de gele trui zou pakken maar ik maak me geen illusies.
Moet die er wel aan blijven hangen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 15:43 schreef Funzel het volgende:
Vauqelin, daar zorgen die Fransen wel voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |