quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
NSN Cycling Team - Tour de France 2026
Krists Neilands
George Bennett
Marco Frigo
Tom Van Asbroeck
Matis Louvel
Lewis Askey
Biniam Girmay Hailu
Jake Stewart
Neilands en Frigo leuk voor overgangsetappes. Bennett takelt al jaren af. Van Asbroeck fietst nog steeds jeetje en uiteraard BINI!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:19 schreef wimderon het volgende:
Geen 👑Ik vermoed dat Affini ook nog vervangen wordt bij Visma. Als dat zo is zal dat normaal voor Lemmen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kelderman is officiële reserve maar is al 2 keer gepasseerd terwijl ie zelf heel graag wilquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Affini ook nog vervangen wordt bij Visma. Als dat zo is zal dat normaal voor Lemmen zijn.
Beetje lullig wel voor Wilco. Was best goed bezig in Zwitserland.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kelderman is officiële reserve maar is al 2 keer gepasseerd terwijl ie zelf heel graag wil
Voor De Kleijn zijn debuut volgens mij? Benieuwd of hij zich kan laten zien in de sprintquote:Op maandag 29 juni 2026 12:04 schreef Kopiko het volgende:
Tudor:
Julian ALAPHILIPPE
Arvid DE KLEIJN
Marco HALLER
Marc HIRSCHI
Rick PLUIMERS
Michael STORER
Matteo TRENTIN
Yannis VOISARD
Otrubaquote:Op maandag 29 juni 2026 12:21 schreef Kopiko het volgende:
Caja Rural-Seguros RGA:
Abel BALDERSTONE ROUMENS
Sebastian BERWICK
Fernando GAVIRIA RENDON
Alex MOLENAAR
Joel NICOLAU BELTRAN
Stefano OLDANI
Jakub OTRUBA
José Félix PARRA CUERDA
@:rellende_rotscholier
quote:Voorgaande jaren
In 2025: 13
In 2024: 14
In 2023: 14
In 2022: 13
In 2021: 14
In 2020: 7
In 2019: 11
In 2018: 14
In 2017: 15
In 2016: 15
In 2015: 20
In 2014: 17
In 2013: 17
In 2012: 18
Hoop vooral echt dat Kooij toch mee mag. Het is hem zo gegund en hij maakt serieus kans op één of meer ritzeges.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:32 schreef franklop het volgende:
Op basis van de bekende teams en PCS zouden we op 12 Nederlanders nu uitkomen. Daar ontbreken nog wel wat renners bij Picnic, ds dat aantal kan nog groeien. Dan zit het vlaggetje in lijn met de eerdere jaren![]()
Bevestigd (6);
Huub Artz
Tim van Dijke
Mike Teunissen
Rick Pluimers
Arvid de Kleijn
Alex Molenaar
Wel op voorlopige lijst, nog niet bevestigd (6)
Olav Kooij
Daan Hoole
Mathieu van der Poel
Thymen Arensman
Dylan van Baarle
Frank van den Broek
[..]
Waarschijnlijk hadden ze nog een lul nodig als 'road captain'.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Otruba
Ook weer zo'n favoriet van de ploegleiding, ik snap daar NIETS van.
#FreeJanCastellon
Voor Nicolau had ik jullie al gewaarschuwd, daar had ik me ook al bij neergelegd. Otruba is helaas de negatieve verrassing die we er nog bij krijgen. Bijzonder dat Barceló het ook niet heeft gered, je zal Otruba maar verkiezen boven hem en Castellón...
En dan wellicht nog Lemmen als Affini wegvaltquote:Op maandag 29 juni 2026 13:32 schreef franklop het volgende:
Op basis van de bekende teams en PCS zouden we op 12 Nederlanders nu uitkomen. Daar ontbreken nog wel wat renners bij Picnic, ds dat aantal kan nog groeien. Dan zit het vlaggetje in lijn met de eerdere jaren![]()
Bevestigd (6);
Huub Artz
Tim van Dijke
Mike Teunissen
Rick Pluimers
Arvid de Kleijn
Alex Molenaar
Wel op voorlopige lijst, nog niet bevestigd (6)
Olav Kooij
Daan Hoole
Mathieu van der Poel
Thymen Arensman
Dylan van Baarle
Frank van den Broek
[..]
Dat is Joel Nicolau! El capitán de ruta, jawel.quote:Op maandag 29 juni 2026 13:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hadden ze nog een lul nodig als 'road captain'.
Sensational! Tot je de uitslagen bekijkt en de DNF's je om de oren vliegen. Maarja, ook dat is Caja Rural. Altijd een paar renners die intern enorm gewaardeerd worden terwijl je er extern weinig van ziet. Mocht vorig jaar ook al de Vuelta rijden, waar hij volgens Caja nog indruk gemaakt heeft ook. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zich zijn deelname kan heugen.quote:Otruba, Jakub. Making his Tour de France debut. A sensational rouleur who already made his mark in last year's Vuelta a España. He completes Gaviria's support group but will also have opportunities from breakaways. The Czech rider has prepared thoroughly for the Tour after making his presence felt in breakaways at both Flèche Wallonne and Liège-Bastogne-Liège. He won a stage last year in Torres Vedras and earned two medals at the last Czech national championships.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |