Owja, da's waar. Daar had ik even niet aan gedacht.quote:Op woensdag 24 juni 2026 06:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan heb ik een kind rondkruipen die dat wel lekker denkt te vinden, net als met het kattengrind overigens
Daarom heb ik ook een hekje tussen de trap en de gangmuur, waar de kattenbakken en het voer staat. Dan kan Jyske er niet bijquote:Op woensdag 24 juni 2026 06:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owja, da's waar. Daar had ik even niet aan gedacht.
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.quote:
Dan leg je een plank op het aanrecht met voerquote:Op woensdag 24 juni 2026 06:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan heb ik een kind rondkruipen die dat wel lekker denkt te vinden, net als met het kattengrind overigens
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2026 06:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
Sorry. Goedemorgen!!!!
daar heb ik al een waterbakje staan, wil zelf ook wat werkruimte overhouden. Hoewel, als ik het aanrecht ga verlengen kan ik er altijd nog een gat in maken waar een voetbakje zo in kan vallenquote:Op woensdag 24 juni 2026 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan leg je een plank op het aanrecht met voer
Nee, geen katten op het aanrechtquote:Op woensdag 24 juni 2026 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan leg je een plank op het aanrecht met voer
tijdens het bereiden van eten moeten ze weg van mij idd, maar verder mogen ze er wel op.quote:Op woensdag 24 juni 2026 06:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, geen katten op het aanrecht
Geef haar een dikke knuffel van mijquote:Op woensdag 24 juni 2026 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
Zo, de boel even geswifferd en gedweild, alles klaar voor de Jyskebolk
Doe ik!quote:Op woensdag 24 juni 2026 07:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geef haar een dikke knuffel van mij
AL is het alleen voor de nacht hequote:Op woensdag 24 juni 2026 06:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
daar heb ik al een waterbakje staan, wil zelf ook wat werkruimte overhouden. Hoewel, als ik het aanrecht ga verlengen kan ik er altijd nog een gat in maken waar een voetbakje zo in kan vallen
Ja ik vind het ook vies hoor, als ik nu al zie steeds die haren op het aanrecht van die kat bij de buren.quote:Op woensdag 24 juni 2026 06:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, geen katten op het aanrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |