Lekker zo kat. Kan je niet een extra bak eten neerzetten dan?quote:Op woensdag 24 juni 2026 06:06 schreef _UserName_ het volgende:
Dat red ik niet, vaak is het de kat die aan de deur krabt, en 2 minuten later net zo hard weer. Dan moet ik er echt uit om hem naar beneden te lokken met een kattenspeeltje oid maar ja, dan wil hij meer.. vaak is er dan een bodempje te zien in de brokjesbak, keer schudden en hij zit weer "vol".. en als ik er eenmaal uit ben kan ik niet meer slapen.
Grote bak neer zetten die zo vol is dat die niet leeg kanquote:Op woensdag 24 juni 2026 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
er staan er al 2.. maar zodra bodem te zien is, is ie "leeg".. keer schudden en hij is weer "vol".. dat beest is echt verwend ja
Mijn buuf heeft zo bak die zichzelf vult, Is een soort van koker met een bakje er onder. Eet hij er wat uit dan loopt het nieuwe voer er zo weer in . Het enige wat ik doe is hem vers drinken geven en een half zakje natvoerquote:Op woensdag 24 juni 2026 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
Nee daar begin ik niet aan. Dan liever een bak met dispenser die om de zoveel tijd wat geeft
Dan kan je het uitproberen met een hele grote bak neer te zetten. En nu alvast geen aandacht gevenquote:Op woensdag 24 juni 2026 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
ja klopt, zo iets wil ik nog eens aanschaffen maar ben bang dat het niet het voer is, maar de aandacht die hij op dat moment wil. en ga ik dan een bak geld uitgeven voor zo iets, is dan mijn gedachte
ik geef ook geen eten, ik schud een keer en het bakje zit weer "vol"quote:Op woensdag 24 juni 2026 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je het uitproberen met een hele grote bak neer te zetten. En nu alvast geen aandacht geven
Eten geven en verder niets tegen hem zeggen.
Of naar beneden gaan en niet gelijk eten geven?
Ik heb geen verstand van katten hoor, ik roep maar wat
Voor de kat is het toch eten krijgenquote:Op woensdag 24 juni 2026 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik geef ook geen eten, ik schud een keer en het bakje zit weer "vol"
Een kat heeft personeel.quote:Op woensdag 24 juni 2026 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
er staan er al 2.. maar zodra bodem te zien is, is ie "leeg".. keer schudden en hij is weer "vol".. dat beest is echt verwend ja
ja, duh, zo lust ik ze ook welquote:Op woensdag 24 juni 2026 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de kat is het toch eten krijgen
Ja als je niet met die bak schud heeft ze geen etenquote:Op woensdag 24 juni 2026 06:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, duh, zo lust ik ze ook wel
maar denk dat ik toch eens ga kijken voor zo'n dispenserbak, is minder duur dan ik dacht en kan met een goedkope beginnen van 2 tientjes
Die bak zit ruim halfvol. Punt is; katten eten alleen vanuit het midden, langs de rand "kunnen" ze niet bij, dus je schud het bakje een keer en klaar. Er zit geen brokje extra in dan. Is slechts weer wat verdeeld dan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je niet met die bak schud heeft ze geen eten
O dat wist ik niet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 06:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
jawel hoor, die bak zit ruim halfvol. Punt is; katten eten alleen vanuit het midden, langs de rand "kunnen" ze niet bij, dus je schud het bakje een keer en klaar. Er zit geen brokje extra in dan. Is slechts weer wat verdeeld dan.
Heeft te maken met de snorharen, dat zijn hun voelsprieten. Raken de snorharen iets "kunnen" ze niet verder, daarom "kunnen" ze niet langs de rand eten want de snorharen raken dan de rand. Er zit eigenlijk een omgekeerde kegel in aan voer, dus je schud een keer met het bakje en ze kunnen er weer bij.quote:
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 24 juni 2026 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heeft te maken met de snorharen, dat zijn hun voelsprieten. Raken de snorharen iets "kunnen" ze niet verder, daarom "kunnen" ze niet langs de rand eten want de snorharen raken dan de rand. Er zit eigenlijk een omgekeerde kegel in aan voer, dus je schud een keer met het bakje en ze kunnen er weer bij.
Niet gewoon het eten op de grond gooien.quote:Op woensdag 24 juni 2026 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heeft te maken met de snorharen, dat zijn hun voelsprieten. Raken de snorharen iets "kunnen" ze niet verder, daarom "kunnen" ze niet langs de rand eten want de snorharen raken dan de rand. Er zit eigenlijk een omgekeerde kegel in aan voer, dus je schud een keer met het bakje en ze kunnen er weer bij.
Dan heb ik een kind rondkruipen die dat wel lekker denkt te vinden, net als met het kattengrind overigensquote:Op woensdag 24 juni 2026 06:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet gewoon het eten op de grond gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |