Die worden 'gewoon' 2e lijkt mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
België wordt sowieso een vd beste nrs 3
quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bosnië gaat sowieso wel door zijn met zijn 4 punten de -1 doelsaldovan Zuid Korea gaat spannend worden. Schotland lijkt me uitgeschakeld met doelsaldo van-3
quote:Bosnië hoort met 4 punten en een doelsaldo van -1 al bij de beste nummers drie.
Zuid-Korea haalt het wel denk ik. Schotland lijkt klaar ja.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bosnië gaat sowieso wel door zijn met zijn 4 punten de -1 doelsaldovan Zuid Korea gaat spannend worden. Schotland lijkt me uitgeschakeld met doelsaldo van-3
In 2024 was -2 genoeg geweest (de eerste niet gekwalificeerde had -3).quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
WK 94 (24 teams)
Beetje rare editie met met zelfs 2 ploegen die 6 punten haalden als beste derde:
Met 3 punten kwam je er niet
[ afbeelding ]
EK 2021 (24 teams)
Hier kwam je met 3 punten er wel. Met een doelsaldo van -1
[ afbeelding ]
EK 2024 (24 teams)
[ afbeelding ]
Hier moest je een gelijke doelsaldo hebben om door te stoten
Kortom gemiddeld moet je 0 doelsaldo ofzo hebben om door te stoten naar de volgende ronde. In het slechtste geval heb je 4 punten nodig om door te mogen
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ds p ------------------------------------------------ Ecuador 0 4 Zweden 0 4 Bosnië en Herzegovina -1 4 Paraguay -2 4 Zuid-Korea -1 3 Schotland -3 3 Groep I ? 3 |
Bovendien ook niet eerlijk omdat niet iedereen tegelijk speelt, Oostenrijk en Algerije weten nu bijvoorbeeld dat ze wel door zullen zijn met een gelijkspel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 07:56 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind het altijd zo'n willekeurige onzin die beste nummers 3 aids.
Daarom opteer ik voor een systeem om gewoon te loten. Dat is natuurlijk nog oneerlijker, maar bijkomend voordeel is dat ook de nrs.4 die na 2 wedstrijden 0 punten en een slecht doelsaldo hebben in sommige gevallen nog een realistische kans hebben om de volgende ronde te halen. Dat zorgt ervoor dat meer wedstrijden ergens om gaan in de laatste speelronde.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:57 schreef -Deluzion- het volgende:
Eigenlijk is dit een vorm van competitievervalsing. De landen die als laatste spelen, weten welk resultaat genoeg is om als beste nummer drie door te gaan. Dat maakt het wel erg verleidelijk om op een akkoordje te spelen...
en nu de 5-0 dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Dat Senegal nu op 4-0 komt is slecht nieuws voor de Schotten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |