quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:43 schreef hemarookworst het volgende:
Is je vrouw werken?
Nee, ze is Truus
Zo duidelijk?
Ah ja, idd. Soms hebben ze ook rare vrienden, met rare activiteiten. "Is je vrouw boodschappen doen?". WAT!? De slet, is niet de eerste keer he, pas ook al afwas!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:43 schreef hemarookworst het volgende:
Is je vrouw werken?
Nee, ze is Truus
Zo duidelijk?
O dan is het inderdaad nog veel te warmquote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ochtend. Het is nog 33-35 graden als ze naar bed gaat
Ja idd, we houden 30 als bovengrens aan en dan nog alleen in de schaduwquote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het inderdaad nog veel te warm
Ik wist niet dat ik een overkapping had?quote:
Dat afdakje boven je voordeur?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik een overkapping had?
Das een afdakje, geen overkappingquote:
Zonlicht helpt ookquote:
Sinds dit weekend wel steeds minder zonlicht... winter is coming!quote:
Maar nog 3 maanden in de lichtere helft van het jaar. Dus echt zeuren mag pas vanaf 21 septemberquote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sinds dit weekend wel steeds minder zonlicht... winter is coming!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik dacht dat je dat hoekje voor de kleine een dakje had?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik een overkapping had?
Kan het niet afwachtenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sinds dit weekend wel steeds minder zonlicht... winter is coming!
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar nog 3 maanden in de lichtere helft van het jaar. Dus echt zeuren mag pas vanaf 21 septemberIk zeur helemaal niet joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Het leek er wel verdacht veel opquote:
Het was uitsluitend een constatering.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |