En als je dat niet bent?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 00:44 schreef einzeinz het volgende:
Ben je gevaccineerd? Zo ja, dan heb je het antwoord!
Ja, door de boeren met hun monoculturen en landbouwgif. Dat merkte ik laatst tijdens een fietstocht door de noordhollandse polder. In het boerenland werkelijk geen insect te bekennen. Die insecten waren er pas weer toen ik een stad binnenreed met veel tuintjes vol planten en bloemen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:55 schreef Discombobulate het volgende:
De insectenpopulatie is de laatste decennia wel echt goed gedecimeerd naar het schijnt.
Dan wordt je gewoon gefriendzoned door de muggenpopulatie en moet je je conclusies trekkenquote:
Ah oké.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:17 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dan wordt je gewoon gefriendzoned door de muggenpopulatie en moet je je conclusies trekken
Covidvaccins zorgde er onrechtstreeks voor dat muggen het loodje legden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah oké.
Welk vaccin kan ik nemen om voorgoed van dii muggen af te zijn?
Ik heb iets van 20 bulten op mijn benen.
Maar dan prikken ze dus welquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:22 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Covidvaccins zorgde er onrechtstreeks voor dat muggen het loodje legden.
Je weet niet wat je zegt!quote:Op maandag 22 juni 2026 23:53 schreef Werkperd het volgende:
Het valt mij net als vorig jaar ook dit jaar sterk op dat er weinig tot geen muggen zijn. Ik weet nog goed dat er vroeger, eigenlijk al sinds ik een kind was, elke zomer veel van die irritante muggen rondvlogen. Je kon 's nachts bijna nooit het raam open laten staan.
Maar nu? Mijn ramen staan 's nachts wagenwijd open en geen enkele mug te bekennen!
Ik vraag me toch sterk af waar ze blijven. Ik begin me zelfs zorgen om onze muggenvriendjes te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |