Kun je je vervolgens afvragen hoe snel natuurlijkquote:
Ik moet dan altijd aan die jaarlijkse reminder denken: weersverwachting Basra checken in de zomer.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch vraag ik me dat af. Je hebt gebieden in de wereld waar het nog veel warmer en klammer is gedurende de nacht. Slapen die mensen allemaal altijd kut of is het een kwestie van wennen?
Over het algemeen is die periode te lang jaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je je vervolgens afvragen hoe snel natuurlijkMaar op zich is het al een poosje warm geweest, met al wat plaknachten vorige week en niet echt afgekoeld. Al is de 25 graden die ze voorspellen voor de nachten wel weer heel extreem. In België hebben ze er zelfs crisisoverleg over.
50 gradenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan die jaarlijkse reminder denken: weersverwachting Basra checken in de zomer.
Dat helpt iets.
Ik ben regelmatig in Death Valley geweest, daar is het overdag ook gerust 45+ maar dat is nog best te doen. En 's nachts koelt het er wel heerlijk afquote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
50 graden![]()
Toch lijkt me dat minder erg dan pak hem beet Singapore of elders in ZO Azië met die absurde luchtvochtigheid er bij.
Als ik geld genoeg had gehad voor een serieus zwembad thuis zou ik daar echt minstens 6 uur per dag in liggen op dit soort dagen denk ik ja, dat is wel goddelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hmm, ik zwem ook (altijd al) erg veel en ik vind het heerlijk om in het grote buitenzwembad heen te zwemmen terwijl je door de schittering van de zon heenglijdt. In de winter en herfst is dat toch stukken minder.![]()
[ afbeelding ]
50 overdag, 30 minimaal snachts.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan die jaarlijkse reminder denken: weersverwachting Basra checken in de zomer.
Dat helpt iets.
Ja ik heb zon daglicht lamp ideaal nu, die paar dagen donker boeit me echt 0 liever dat dan die hitte in huisquote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, maar anders is het ook zo donker binnen en zit ik met de lichten aan. Heb het deels dicht. Morgen tot zaterdag iig wel alles potdicht. 27 is nog te doen hier vandaag.
Heb ik ook. En ik moet al helemaal niet gaan douchen, want na het douchen voelt het alsof m'n poriën dicht zitten en heb ik het alleen nog maar veel warmer.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:13 schreef Eightyone het volgende:
Ik zweet weinig als ik niet actief bezig ben. Dat lijkt fijn, maar zit me toch niet helemaal lekker.
Alsof ik m'n warmte in rust niet goed kwijt kan. Al laat de oorthermometer nog niets geks zien, maar dat kan nog komen.
Ik let erop dat ik regelmatig iets drink, en slaap (voor zover dat überhaupt al gebeurt) met aan beide kanten een ventilator naast het bed.
Handicap?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:30 schreef monkyyy het volgende:
Vrijdag ochtend lekker flaneren op de fairway@:wereldgozer
Juistemquote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Juist een extra reden om de warmte niet naar binnen te laten. Je isolatie is bedoeld om die warmte vast te houden.
Ik vind dat dus ook kut, constant in die zon hangen in dat zwembad. Zodra mijn kop weer boven water komt fikt die weer weg. Kan ik weer omlaag..quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik geld genoeg had gehad voor een serieus zwembad thuis zou ik daar echt minstens 6 uur per dag in liggen op dit soort dagen denk ik ja, dat is wel goddelijk natuurlijk.
Hoewel ik er dan denk ik ook een soort grote parasol overheen zou laten maken voor het ultieme genot, alleen is het lichtspel dan minder
Douche je koud of warm?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heb ik ook. En ik moet al helemaal niet gaan douchen, want na het douchen voelt het alsof m'n poriën dicht zitten en heb ik het alleen nog maar veel warmer.
Volgens mij leven die in de airco'squote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch vraag ik me dat af. Je hebt gebieden in de wereld waar het nog veel warmer en klammer is gedurende de nacht. Slapen die mensen allemaal altijd kut of is het een kwestie van wennen?
Hooguit de elite, het klootjesvolk woont in krakkemikkige krotwoningen. Al zullen die wel lekker ventileren.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Volgens mij leven die in de airco's
Mja, bij koud douchen gaan je poriën dus dicht. Bij (lauw)warm gaan ze open.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Effect is hetzelfde.
Gewoon frisse douche om je lichaam goed te koelen. Niet koud, net iets frisser dan lauw.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 14:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mja, bij koud douchen gaan je poriën dus dicht. Bij (lauw)warm gaan ze open.
Alleen ben je dan misschien gewoon overhit van de warmte als je eronderuit stapt ipv dat je poriën dicht zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |