Tegen de kust aan of wat verder het land in? Bij de kust verwachten ze namelijk best 'oke' temperaturen nog.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh wajow
Toen ik ging kijken verwachtte ik een klein kutbuitje. Deze stond niet in de voorspellingen.
Iets verder het land in inderdaad. Was het maar zo'n feest, wonen bij de kust.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tegen de kust aan of wat verder het land in? Bij de kust verwachten ze namelijk best 'oke' temperaturen nog.
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 08:52 schreef Discombobulate het volgende:
Ben wel iets minder paniekerig dan dat ik gister was.
Volgende week.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:30 schreef kilon het volgende:
Ik durf nog niet te hard te hopen, maar als dit uitkomt ga ik hard genieten van de eerste week van juli.
[ afbeelding ]
Mietje, je hebt toch een koelvest?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tomaten en komkommers gaan hard nu... eind van de week hebben we op de moestuin de eerste forse lading buitenteelt tomaten rood.
Ik ga ze alleen niet eraf halen.![]()
Onder de 20 is ook precies wat we niet willen. Uiterste naar uiterstequote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:30 schreef kilon het volgende:
Ik durf nog niet te hard te hopen, maar als dit uitkomt ga ik hard genieten van de eerste week van juli.
[ afbeelding ]
Als dat eerste weekend van juli echt zo kut wordt weer, spring ik van een brug. Ieder jaar weer hetzelfde liedje.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 09:30 schreef kilon het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het is goed, ik ga vanaf morgen amper nog naar buitenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mietje, je hebt toch een koelvest?
En twee weken later weer naar de 40 ofzo zeker ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Onder de 20 is ook precies wat we niet willen. Uiterste naar uiterste
Ik duim voor slecht weer.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat eerste weekend van juli echt zo kut wordt weer, spring ik van een brug. Ieder jaar weer hetzelfde liedje.
Ben dan een weekje in Frankrijk. Zal stukken beter zijn dan daar momenteelquote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat eerste weekend van juli echt zo kut wordt weer, spring ik van een brug. Ieder jaar weer hetzelfde liedje.
Natuurlijk willen we dat welquote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Onder de 20 is ook precies wat we niet willen. Uiterste naar uiterste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |