Doe maar nietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:08 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als je een afgeronde 30 tropische dagen gaat halen
Beste partij cape en scheringquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Wel een hele spannende barbecue, goeiedag wat een parameters
Nog beter dan vrijdag.
Giga hagelstenen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Check voor zaterdag. Mooie parameters
[ x ]
Ik moet nog maar eens goed bedenken hoe ik dat ga aanpakken. Vandaag is het binnen uiteindelijk 28,2 graden geworden en normaal gooi je dan later de ramen open voor afkoeling. Deze nachten wordt het waarschijnlijk een ventilator die de warme lucht in het huis over je heen blaast en dan ergens rond 2 uur s nachts even ramen open met weinig tijd om echt af te koelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:04 schreef INViCTuS het volgende:
Het KNMI verwacht dat de nacht van donderdag op vrijdag de warmste wordt die ooit in Nederland is gemeten. Het weerinstituut gaat ervan uit dat de temperatuur in De Bilt dan niet onder de 24 graden zal zakken
Het huidige record is bereikt op 27 juli 2018, toen de temperatuur 's nachts ook ruim boven de 20 graden bleef.
In De Bilt wordt de landelijke temperatuur gemeten, maar lokaal gaat het in de nacht naar vrijdag nog wel warmer worden. In Beek in Zuid-Limburg verwacht het KNMI dat de temperatuur dik 25 graden blijft. Ook dat zal een record zijn, want het huidige is 24,4 graden. Ook dat werd op 27 juli 2018 gemeten, in het Gelderse Deelen
Nee, zondag weer een keertje.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:37 schreef LTVDK het volgende:
Maareh, gaat het vanavond nog afkoelen? Het is nog steeds 29 graden
Ik krijg maar niet die twitterberichten tevoorschijn, adblocker staat uit want plus abboquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
[ x ]
Pas laat en heel kortquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:37 schreef LTVDK het volgende:
Dat hoop ik nietquote:
Rond middernacht een beetjequote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:37 schreef LTVDK het volgende:
Opbokken met die tornados!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
[ x ]
Hier morgenochtend 15/16 gradenquote:
Het is de vrijdag die em hier in het noorden gaat doen, die dag wordt echt afzien.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:49 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Opbokken met die tornados!
Afgelopen 2 dagen stond er een lekker noorden windje in de avond, hier in het Noorden.
Nu bladstil. Lijkt me een vooraankondiging van de zuidelijke hitte
Nou, dát is dan nou een zomer zoals we die vroeger hadden, toen nog niet elke zomer weer tig hitterecords opleverdequote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is een zomer nou zonder all-time hitterecords
Oh ja, pijnlijke nederlaag was dat toen voor Maastrichtquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:08 schreef Starhopper het volgende:
Zit even de topics terug te lezen van hitterecorddag. @:Heywoodu hield mooi lijstje bijDan kunnen we vrijdag mooi kijken of het volgens schema gaat voor een mogelijk nieuw record
![]()
[ afbeelding ]
Let's gooooo. Daarna al die tyfushitte wegblazen en op naar een ander weertype.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
[ x ]
Donderdag wel weer! Die dag wordt minder erg voor ons dan de rest.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:49 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Opbokken met die tornados!
Afgelopen 2 dagen stond er een lekker noorden windje in de avond, hier in het Noorden.
Nu bladstil. Lijkt me een vooraankondiging van de zuidelijke hitte
Omgeving Nijmegen hier, morgen 36, donderdag 35, vrijdag 38quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is de vrijdag die em hier in het noorden gaat doen, die dag wordt echt afzien.
Gelukkig woon ik in het zuiden, paar dagen 35+ graden wordt wel een pittige zit.
Wereldwijd is het iedere zomer warmer. Klimaat stopt niet bij de landsgrensquote:Op zondag 21 juni 2026 23:42 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Onzin, vorige zomer was qua intense hitte een stuk rustiger dan bijvoorbeeld 2019. Het is geen lineaire lijn omhoog.
Topding, maakt het verschil tussen kapot gaan en een gewoon comfortabel binnenklimaat. Maar vereist wel wat meer nadenken dan gewoon slang naar buiten en dat ding aanzetten. En je moet niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, want de goedkopere zijn ook echt niets meer dan luchtverplaatsers.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:19 schreef Discombobulate het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met een mobiele airco? Is daarbij een grens van lekker koel slapen of iets beter slapen omdat er 2-3 graden van af zijn inclusief lawaai?
Lakens voor het raam scheelt aanzienlijk. Aan de buitenzijde welteverstaan. Gewoon improviseren.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
Bovenwoning (dus altijd warmer dan begane grond), recht op het zuiden, groot raam, geen zonwering (mag niet), geen schaduw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |