neequote:
gewoon halenquote:Op maandag 22 juni 2026 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik krijg zin in een broodje shoarma.![]()
Wat let je kan je zo bestellenquote:Op maandag 22 juni 2026 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik krijg zin in een broodje shoarma.![]()
Je kan het ook bestellen bij een shoarmazaak en thuis laten brengenquote:Op maandag 22 juni 2026 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb tot 20 uur de tijd, dan is de supermarkt dicht.
Dat kan ook.quote:Op maandag 22 juni 2026 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het ook bestellen bij een shoarmazaak en thuis laten brengen
die syrische al helemaal, lekkerste tot nu toequote:Op maandag 22 juni 2026 17:16 schreef Dotteke het volgende:
Is wel lekkerder dan die van de supermarkt vind ik persoonlijk
DIe heb ik nog nooit gehad, alleen van de Egyptenaren en de Turkenquote:Op maandag 22 juni 2026 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die syrische al helemaal, lekkerste tot nu toe
Zijn er volgens mij nog niet echt veel van, alleen in de grote stedenquote:Op maandag 22 juni 2026 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik nog nooit gehad, alleen van de Egyptenaren en de Turken
Hier in Zutphen zit er nog eentje.quote:Op maandag 22 juni 2026 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn er volgens mij nog niet echt veel van, alleen in de grote steden
Een Syrische?quote:Op maandag 22 juni 2026 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier in Zutphen zit er nog eentje.
Verder geen idee
Nee een egyptische, bij het station weet ik er geen een, ik kom daar nooitquote:Op maandag 22 juni 2026 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een Syrische?
Ah ik zie het al, bij het station
Ik zocht even en zag 1 die heet Golden Star en die is precies zoals ik het had gegetenquote:Op maandag 22 juni 2026 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee een egyptische, bij het station weet ik er geen een, ik kom daar nooit
Ik zal van de week een kijken of van de week na die hitte danquote:Op maandag 22 juni 2026 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zocht even en zag 1 die heet Golden Star en die is precies zoals ik het had gegeten
Lekkerquote:Op maandag 22 juni 2026 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal van de week een kijken of van de week na die hitte dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |