waar was je?quote:Op maandag 22 juni 2026 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik jaren terug in Spanje, was alleen Nederlands wat je hoorde
Hier is het zelfs zo erg dat je bij de lidl gewoon kunt zoeken naar de producten die je wil hebben omdat de eerste vermelding op de verpakking Nederlands is.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik jaren terug in Spanje, was alleen Nederlands wat je hoorde
Lloret de marr of zo ietts, is echt al heel lang geledenquote:
Had je mijn tag van vanmorgen nog gezien?quote:
Klopt. Je zag vandaag de inboorlingen ook echt voor drie dagen boodschappen doen. Net als de Hollanders met kerst doen, ondanks dat tegenwoordig het gros gewoon open is met kerst.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:08 schreef Dotteke het volgende:
Geluk voor de Nederlanders en anders is een dag in voren boodschappen doen ook geen ramp
ja dat is een populaire feestplek, was het tijdens je wilde jaren?quote:Op maandag 22 juni 2026 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lloret de marr of zo ietts, is echt al heel lang geleden
ja ik had like gegevenquote:Op maandag 22 juni 2026 16:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Had je mijn tag van vanmorgen nog gezien?
Ja ik ben ieder jaar weer verbaasd van de drukte in de winkels met die dagen en de hoeveelheid in de karrenquote:Op maandag 22 juni 2026 16:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klopt. Je zag vandaag de inboorlingen ook echt voor drie dagen boodschappen doen. Net als de Hollanders met kerst doen, ondanks dat tegenwoordig het gros gewoon open is met kerst.
Zo wild ben ik nooit geweest. Was met 18 al getrouwd en met 19 al moederquote:Op maandag 22 juni 2026 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja dat is een populaire feestplek, was het tijdens je wilde jaren?
[..]
ja ik had like gegeven
Heb ik denk ik gemist omdat ik het topic nogopen Had staan mobiel, en dan krijg je geen melding van een like als de boel refresht.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja dat is een populaire feestplek, was het tijdens je wilde jaren?
[..]
ja ik had like gegeven
Oja? Zet ze maar eens een draaischijf telefoon voor. Ze hebben geen idee hoe zo'n ding werktquote:Op maandag 22 juni 2026 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat ze hem zal snappen, maar aan de andere kant de jeugd weet veel meer dan wij vroeger
Lol die moet nog even is nog geen 18 uurquote:Op maandag 22 juni 2026 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Snel even wat punten pakken, voordat UN klaar is met werken. Bolk!
Ah mooi.quote:Op maandag 22 juni 2026 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol die moet nog even is nog geen 18 uur
Nee, dat is waarquote:Op maandag 22 juni 2026 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja? Zet ze maar eens een draaischijf telefoon voor. Ze hebben geen idee hoe zo'n ding werkt
Ik ben er ook nog ,heb hem ingehaald, dat was mijn doel van vandaagquote:
Slimme manquote:Op maandag 22 juni 2026 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben ook van na de draaischijftelefoon maar ik weet prima hoe het werkt
Jij kunt toch ook berichten sturen met T9?quote:Op maandag 22 juni 2026 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben ook van na de draaischijftelefoon maar ik weet prima hoe het werkt
Kei-irritantquote:Op maandag 22 juni 2026 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij kunt toch ook berichten sturen met T9?
Ik kon uiteindelijk blind berichten sturen in het donker (bv in de bioscoop).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |