Saudi wordt dan 4e denk ik, neem aan dat die van Kaapverdiė verliezen. Ziet er iig slecht uit voor de kansen voor Uruguay, beste semi-realistische kans voor ze is denk ik Spanje op een gelijkspel proberen te houden.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zeker als ze van Spanje verliezen ja.
Ik zie het ze niet doen eigenlijk en ik vind het ook een onsympathieke schopploeg. Sowieso dat ze met 4 sterren op hun shirt rondlopen na 2 Mickey Mouse toernooitjes te hebben gewonnen die geeneens WK's waren en 2 andere Mickey Mouse toernooien waar geen kip aan meedeed wegens allerlei omstandigheden, 300 jaar geleden. Dat kan je toch onmogelijk dezelfde status geven als een Duitsland.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Saudi wordt dan 4e denk ik, neem aan dat die van Kaapverdiė verliezen. Ziet er iig slecht uit voor de kansen voor Uruguay, beste kans is denk ik Spanje op een gelijkspel proberen te houden.
Misschiend dat ze er een salonremise van maken. Spanje eerste, hun 3 punten.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zeker als ze van Spanje verliezen ja.
Ik ga em terugkijkenquote:Op maandag 22 juni 2026 02:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit was een fantastische wedstrijd. Genoten.
In zijn geheel of bedoel je de samenvatting?quote:
Jaquote:Op maandag 22 juni 2026 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
In zijn geheel of bedoel je de samenvatting?
Hangt ervan af. Hoeveel barca spelers heeft Uruguay? Spanje gaat het heus niet op een akkoordje houden, zeker met Valverde die daar speelt.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:41 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Misschiend dat ze er een salonremise van maken. Spanje eerste, hun 3 punten.
Denk dat Spanje wel genoeg bewijsdrang voelt na hun moeizame traject richting het wk. Las een bizarre statistiek na Kaapverdiė hoelang ze al niet gescoord hadden.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:41 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Misschiend dat ze er een salonremise van maken. Spanje eerste, hun 3 punten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |