Voor het eerst in twee weken tijd dat ik een nacht van 7 uur heb gemaakt, en zowaar vrijwel pijnvrij wakker ben geworden.quote:
O dat zou het beste zijn dat het daar door kwamquote:Op maandag 22 juni 2026 08:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor het eerst in twee weken tijd dat ik een nacht van 7 uur heb gemaakt, en zowaar vrijwel pijnvrij wakker ben geworden.
Straks wel m'n recept voor ibuprofen en aanvullende pijnstillers ophalen bij een apotheek, want in Luxemburg mag dat alleen door apotheken op recept worden gegeven.
Maar ik ben er heilig van overtuigd dat de nieuwe anti depressiva de oorzaak is geweest van het omhoog schieten van m'n bloeddruk, want ik heb ze gisteren ochtend niet ingenomen, en volgens de halfwaardetijd zou het nu uit m'n systeem moeten zijn,wat zou kunnen verklaren dat ik zoveel beter heb geslapen afgelopen nacht.
Zuhause haben wir allesquote:Op maandag 22 juni 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zou het beste zijn dat het daar door kwam
Heb je geen bloeddruk meter om te controleren?
Ik zou het doen als ik weet dat die van mij te hoog is en ik het in de gaten wil houdenquote:Op maandag 22 juni 2026 08:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zuhause haben wir alles
Wie neemt z'n bloeddruk meter nou mee op vakantie?
Het is te warm om nu leuke dingen te doen. Dus we gaan straks winkelen en langs de apotheek, en vanmiddag siësta houden.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou het doen als ik weet dat die van mij te hoog is en ik het in de gaten wil houden
Maar goed je voelt nu prima en vrijwel pijnloos, dat is wat nu telt
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
Jammer ben je op vakantie en kan je niets gaan doen.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is te warm om nu leuke dingen te doen. Dus we gaan straks winkelen en langs de apotheek, en vanmiddag siësta houden.
Misschien vanavond zwemmen.
In theorie....quote:Op maandag 22 juni 2026 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
820-1820 ongeveer dus je kan er 600 pakken
Ach. Ik kreeg van m'n jongens en pleegouders het boek spokologie voor m'n verjaardag, dus ik heb iets te doen.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer ben je op vakantie en kan je niets gaan doen.
Helloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |