O dat, ja dat mogen wij hier niet, wij mogen niets aan de buitenkant van het huis maken helaasquote:Op maandag 22 juni 2026 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
Airo met een buitenunit en 2 of meer binnenunits
Kan je vergunning voor vragenquote:Op maandag 22 juni 2026 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat, ja dat mogen wij hier niet, wij mogen niets aan de buitenkant van het huis maken helaas
Is die vergadering niet online te doen, en anders een verzoek om een betere vergaderruimte?quote:Op maandag 22 juni 2026 07:36 schreef Dotteke het volgende:
NOu voordeel van dit warme weer is dat ik meer tijd heb om te bolken, toch te warm om iets te doen of er uit te gaan
Heb vanavond nog wel een vergadering pppffffffff en in een zaal wat alleen raam is en geen airco heeft, het is daat al bloed h eet als zon schijnt en het 18 graden buiten is
ALs het beestje maar een naam heeft, eens zien of ik jou ik kan halenquote:Op maandag 22 juni 2026 07:39 schreef _UserName_ het volgende:
Als het zo rustig is, is er weinig te bolken. Dan is het eerder harken
Nope dit is een hele belangrijke. De andere ruimte die we hebben is net zo erg.quote:Op maandag 22 juni 2026 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is die vergadering niet online te doen, en anders een verzoek om een betere vergaderruimte?
Ben werken vandaag dus je gaat er met gemak voorbij.quote:Op maandag 22 juni 2026 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het beestje maar een naam heeft, eens zien of ik jou ik kan halen
quote:Op maandag 22 juni 2026 07:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben werken vandaag dus je gaat er met gemak voorbij.
Hoelaat?quote:Op maandag 22 juni 2026 07:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben werken vandaag dus je gaat er met gemak voorbij.
Moet jij ook niet werkenquote:
820-1820 ongeveer dus je kan er 600 pakkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |