Maak je borst maar nat het gaat bloedheet worden de komende wekenquote:
Zat ik ook aan te denken maar dan moet je toch een raam open hebben om die aan te zettenquote:Op maandag 22 juni 2026 06:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat wordt weer een run op mobiele airco's.
En toch worden die dingen gekocht. En je raam hoeft niet vol open natuurlijk.quote:Op maandag 22 juni 2026 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken maar dan moet je toch een raam open hebben om die aan te zetten
Lijkt mij lood om oud ijzer, dan laat je de warmte binnen stromen om het koel te krijgen.
Dat werkt volgens mij n iet
Maar die buis heeft maar 10cm nodig terwijl de rest van de opening veel groter is, of ja moet een klein raampje hebbenquote:Op maandag 22 juni 2026 06:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En toch worden die dingen gekocht. En je raam hoeft niet vol open natuurlijk.
Die heb ik niet, ik heb geen steekraampjes. Alleen roosters.quote:Op maandag 22 juni 2026 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar die buis heeft maar 10cm nodig terwijl de rest van de opening veel groter is, of ja moet een klein raampje hebben
Ik heb best een goot kiepkantelraam, dus dan komt er wel veel warmte binnenquote:Op maandag 22 juni 2026 06:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En toch worden die dingen gekocht. En je raam hoeft niet vol open natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |