SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Veel verder omhoog kan ook eigenlijk nietquote:Op zondag 21 juni 2026 21:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
Weinig verandering in de nieuwe pluim. Blijven best wat leden voor een mogelijke 40er opteren. Vanaf maandag 29 juni lijkt de weg omlaag iets in te zetten.
Hier in het noorden aankomende drie nachten 14 minimaal. Maandagnacht 12 zelfs.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Veel verder omhoog kan ook eigenlijk niet![]()
Komende nacht als het goed is wel onder de 20 hier
Hopelijk zit ie nu aan de max ja.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Veel verder omhoog kan ook eigenlijk niet![]()
Komende nacht als het goed is wel onder de 20 hier
25 juni is pas de avond met de laatste zonsondergangquote:Op zondag 21 juni 2026 21:27 schreef dick_laurent het volgende:
Langste dag vandaag.
Voor wie er blij om is: de dagen gaan vanaf morgen weer langzaam korter worden!
Voor wie er treurig om is: de dagen gaan vanaf morgen weer langzaam korter worden
Hier is de zon zojuist onder gegaan. Fijne zomeravond allen!
[ afbeelding ]
Dat duurt nog een eeuwigheidquote:Op zondag 21 juni 2026 19:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Daarom kan je er maar beter van genieten
Voor je het weet is het weer herfst en koud
Volgend weekend lijkt iets naar beneden te zijn bijgesteld sinds de vorige pluim. Het zijn de kleine dingen waar je aan vastklampt.quote:
Toch ga ik het werkfeestje vrijdag heel zeker aan mij voorbij laten gaan, dat zou echt niet goed gaanquote:Op zondag 21 juni 2026 21:45 schreef kilon het volgende:
[..]
Volgend weekend lijkt iets naar beneden te zijn bijgesteld sinds de vorige pluim. Het zijn de kleine dingen waar je aan vastklampt.
Gewoon brood met koude tomatensoep uit blijk etenquote:Op zondag 21 juni 2026 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dan is er gewoon geen ontkomen meer aan, zeker als je geen airco hebt. Hoewel ik het binnen wel red verder, maar ik kom in principe geen stap buiten als het niet écht moet - helaas woensdag 20wekenecho, gelukkig nog in de ochtend...
Blij dat ik een vriendin heb die het minder erg vindt om nu boodschappen te doen, anders zou ik kaal brood eten
Genoeg drinken.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch ga ik het werkfeestje vrijdag heel zeker aan mij voorbij laten gaan, dat zou echt niet goed gaan
In een traditionele bruidsjurk en pak voor de bruidegom zweet je ook je naat eruit.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg drinken.
Ik moet naar een bruiloft.
Dit soort perioden zijn ook een reden dat een eventuele bruiloft voor ons écht niet in de zomer gaat zijn, nog niet misschienquote:Op zondag 21 juni 2026 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg drinken.
Ik moet naar een bruiloft.
quote:Op zondag 21 juni 2026 21:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misleading scale![]()
Nee, gewoon een logische schaal.
Aankomend weekend tentfeest. Ik hoop dat ze naast bier dat ze in overvloed hebben ook voor veel water zorgen.quote:
Nu donderdag en vrijdag nog!quote:Op zondag 21 juni 2026 21:45 schreef kilon het volgende:
[..]
Volgend weekend lijkt iets naar beneden te zijn bijgesteld sinds de vorige pluim. Het zijn de kleine dingen waar je aan vastklampt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |