quote:bron
De televisierubriek Vijf in 't Land (RTL5) verdwijnt vrijdag definitief van het scherm. Volgens een woordvoerder van de Holland Media Groep (RTL4, RTL5 en Yorin) trok het programma niet genoeg kijkers in de doelgroep (mannen). Een opvolger is er niet.
Aan het begin van dit televisieseizoen wilde de HMG al stoppen met Vijf in 't Land. Een tijd lang werd gewerkt aan de 'mannelijke opvolger' met als werktitel de Bananenrepubliek. ,,Maar dat concept is nooit naar tevredenheid uitgewerkt en bovendien trokken de kijkcijfers van Vijf in 't Land wat aan. Toen is besloten wat langer met het programma door te gaan'', aldus de woordvoerder. Vrijdag is nu het definitieve einde van de rubriek met 'nieuws van de straat'.Hoewel er voorlopig geen opvolger is op dit tijdstip, kijkt de hoofdredactie wel kritisch naar de invulling van het bulletin van RTL Nieuws om 6 uur 's avonds. Dit voorjaar moeten de uitzendingen nog worden veranderd. ,,Het blijft een halfuur dat door het Nieuws wordt ingevuld, maar je kan bijvoorbeeld denken aan een kort bulletin met daarna een andere invulling'', aldus de woordvoerder. Later dit jaar volgt nog een restyling van de vormgeving van het RTL Nieuws.
Het was toch altijd maar een slap aftreksel van Hart van Nederland.
En doelgroep mannnen ?
Ik vond het juist meer een progamma voor vrouwen.
(dit is nog maar een begin, woehahaha)
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 20:18 schreef afraidtech het volgende:
eindelijk, weg met de commerciele omroepenbeter gezegt weg met de tv
quote:Weg met de dt-regels!
Op woensdag 26 februari 2003 20:18 schreef afraidtech het volgende:
eindelijk, weg met de commerciele omroepenbeter gezegt weg met de tv
WHOAHAHAHAHAH!
quote:Daarom moet het ook weg ws
Op woensdag 26 februari 2003 20:16 schreef schatje het volgende:
En doelgroep mannnen ?
Ik vond het juist meer een progamma voor vrouwen.
RTL4 is de "familiezender", RTL5 de "mannenzender", yorin de "jongerenzender". En de vrouwen mogen naar NET5 (maar dat is geloof ik niet van HMG).
Maar ik kan er niet om rouwen dat 5 in het land weg is
quote:ja ik ik weet het kreeg een loze ingeving mijn oprechte excuses hiervoor
Op woensdag 26 februari 2003 20:28 schreef Borin het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:weg met de leestekens!
Op woensdag 26 februari 2003 20:35 schreef afraidtech het volgende:[..]
ja ik ik weet het kreeg een loze ingeving mijn oprechte excuses hiervoor
WHOAHAHAHAHAH!
quote:dacht meer vrouwenzender met die kut oprah en die kut kookprogramma's
Op woensdag 26 februari 2003 20:32 schreef Veerboot het volgende:[..]
Daarom moet het ook weg ws
RTL5 moet een mannenzender zijn (met voetbal enzo).RTL4 is de "familiezender", RTL5 de "mannenzender", yorin de "jongerenzender". En de vrouwen mogen naar NET5
(maar dat is geloof ik niet van HMG).
Maar ik kan er niet om rouwen dat 5 in het land weg is
quote:RTL4 is idd ook wel een beetje vrouwenzender soms, geloof dat ze mikken op mensen van 20 tot 50 jaar. Maar ze hebben ook echte familieshows, zoals bijvoorbeeld Idols, The Soundmixshow, etc.
Op vrijdag 28 februari 2003 20:44 schreef G1Ace het volgende:
dacht meer vrouwenzender met die kut oprah en die kut kookprogramma's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |