Ja, doe ik. Dat wordt allemaal bijgehouden.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kijk je ook hoe snel het weer opwarmt als je de boel dicht doet?
O dat is toch een graad koelerquote:Op zondag 21 juni 2026 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn woonkamer was een uur geleden 26.8 °C, het is nu afgekoeld naar 25.1 °C.
Ik laat de handel mooi even openstaan, het waait een klein beetje dus het heeft wel degelijk effect.
Edit: nee, 24.8 °C al.
Ja, het is hier buiten nu 22 graden, dus dat is een aardig temperatuurverschil.quote:
Hé Rob. Hoe is het nu met dj?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:25 schreef Rob het volgende:
Kan iemand de stadspoorten even tegen elkaar openzetten.
Wat lief. Maar wat kut voor jou zeg. Een rib kan veel pijn geven. Heb je het gestoten of veel gehoest ?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef DJMO het volgende:
@:tot @:dotteke
@:rob zorgt prima voor me. Ondanks dat hij nauwelijks geslapen heeft afgelopen nacht door mijn gejank stond hij toch ok half acht naast z'n bed om 112 te bellen omdat ik het niet meer uit kon houden qua pijn.
Ik ben geen pieperd, en dat weet hij ook, daarom stond hij ook meteen op toen ik bijna huilend van de pijn aangaf dat ik het niet meer trok.
Je weet wat ze zeggen hè. Wie zeurt wil een beurtquote:
23/7quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen hè. Wie zeurt wil een beurt
Het laaste. Ik heb de afgelopen weken m'n longen uit m'n lijjf gehoest, maar er kwam niks uit de ct scan of de röntgenfoto's.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lief. Maar wat kut voor jou zeg. Een rib kan veel pijn geven. Heb je het gestoten of veel gehoest ?
Hebben ze daar geen apotheek in het ziekenhuis?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef DJMO het volgende:
En ik heb heel veel geluk dat de buren op de camping twee dicklofenac wilde afstaan omdat de apotheek hier op. Zondag dicht is en ik dus m'n recept voor pijnstillers niet kon afhalen.
Niet in het ziekenhuis. Mag naar apotheek tegen zondags tarief. Dus Mo wilde wachten tot morgenquote:Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen apotheek in het ziekenhuis?
Ja van hoesten kan je een rib breken. Ook een keer gehad. Wordt je niet blij van.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het laaste. Ik heb de afgelopen weken m'n longen uit m'n lijjf gehoest, maar er kwam niks uit de ct scan of de röntgenfoto's.
Dan is het hier toch beter geregeldquote:Op zondag 21 juni 2026 21:34 schreef Rob het volgende:
[..]
Niet in het ziekenhuis. Mag naar apotheek tegen zondags tarief. Dus Mo wilde wachten tot morgen
Geen idee, maar er zijn maar twee apotheken die tegen zondagstarief open zijn en dan betaal ik het dubbele van wat ik door de week betaal. Bovendien moesten me lopend naar die apotheek wat ik qua pijn echt niet sou redden. Daarom morgen naar lokale apotheek tegen normaal tarief.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen apotheek in het ziekenhuis?
Door de morfine uit het ziekenhuis, de paracetamol die ik nog in huis heb en de diflocenac van de buurvrouw een 2 uit van 20.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van hoesten kan je een rib breken. Ook een keer gehad. Wordt je niet blij van.
Hopelijk kan je toch genieten van je vakantie. Hoe is het nu met de pijn?
Dat is wel belangrijk. Snap alleen niet dat ze haar net zo hoge hartslag naar huis laten gaanquote:Op zondag 21 juni 2026 21:36 schreef Rob het volgende:
[..]
Jazeker maar zorg an zich beter/grondiger dan in Nederland
Gelukkig maar. Hopelijk kan je nog wel genieten van je vakantiequote:Op zondag 21 juni 2026 21:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Door de morfine uit het ziekenhuis, de paracetamol die ik nog in huis heb en de diflocenac van de buurvrouw een 2 uit van 20.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |