Kan ook lekker zijn. Alleen drink ik geen alcohol.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook een extra bakkie gehad
Met een scheut baileys erin, zo lekker
quote:
Gaat hier om de smaak, de alcohol is verwaarloosbaarquote:Op zondag 21 juni 2026 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn. Alleen drink ik geen alcohol.
Ik waag mij er niet aan. Alcohol kan bij mij boezemfibrileren opwekken en dat risico wil ik niet lopen. Ga het niet bewust opzoeken.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat hier om de smaak, de alcohol is verwaarloosbaar
Tsja, maar ik vind dat ik gelijk heb.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar verschillen wij van mening. Maar dat kan en mag in ons vrije Nederland
Dan zijn er wel andere smaakjes te vindenquote:Op zondag 21 juni 2026 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik waag mij er niet aan. Alcohol kan bij mij boezemfibrileren opwekken en dat risico wil ik niet lopen. Ga het niet bewust opzoeken.
Ook dat magquote:Op zondag 21 juni 2026 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, maar ik vind dat ik gelijk heb.
Hihiquote:
Dat werkt tot de boel dicht gaat want dan knalt de warmte uit de muren. Maar voor het moment is het wel ff lekkerquote:Op zondag 21 juni 2026 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb alles tegen elkaar openstaan nu, zelfs de voordeur open. Even de warmte eruit proberen te krijgen.
Niet nodig vind koffie zo ook lekkerquote:Op zondag 21 juni 2026 20:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan zijn er wel andere smaakjes te vinden
Volgens mij had hij storingsdienst it weekend.quote:
Het is hier buiten net iets warmer dan binnenquote:Op zondag 21 juni 2026 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb alles tegen elkaar openstaan nu, zelfs de voordeur open. Even de warmte eruit proberen te krijgen.
24.9 binnen buiten 25quote:Op zondag 21 juni 2026 21:10 schreef _UserName_ het volgende:
Buiten 26.9, binnen 28.. morgenochtend weer de boel open gooien ff. Net gedouched, zo serie kijken en slapen
Kijk je ook hoe snel het weer opwarmt als je de boel dicht doet?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn woonkamer was een uur geleden 26.8 °C, het is nu afgekoeld naar 25.1 °C.
Ik laat de handel mooi even openstaan, het waait een klein beetje dus het heeft wel degelijk effect.
Edit: nee, 24.8 °C al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |