Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
BlubWerewolf
* _UserName_ gooit wat visvoer in DTSTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dankjequote:Werewolf
Morguh wat een vochtigheid in de lucht zeg 90% dat gaat wat worden vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heeft aardig doorgeregend vanochtend jaquote:Op zondag 21 juni 2026 07:28 schreef Dotteke het volgende:
Morguh wat een vochtigheid in de lucht zeg 90% dat gaat wat worden vandaagTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hier vannacht, flink wat onweer. Tegen 3.30 uur. Heb alle ramen dicht kunnen doen.quote:Op zondag 21 juni 2026 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heeft aardig doorgeregend vanochtend jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Same, werd 4u wakker van een klap onweerquote:Op zondag 21 juni 2026 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier vannacht, flink wat onweer. Tegen 3.30 uur. Heb alle ramen dicht kunnen doen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
A vervelend, ik was al wakker. Ik dacht koelt nu wel lekker af, maar dat viel tegen vind ik. Komt natuurlijk ook door die hoge vochtigheidquote:Op zondag 21 juni 2026 07:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Same, werd 4u wakker van een klap onweerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is meer dat de warmte in de muren zit. Als je gaat koelen trekt de warmte in de muren naar binnen dus luchten heeft geen zinquote:Op zondag 21 juni 2026 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A vervelend, ik was al wakker. Ik dacht koelt nu wel lekker af, maar dat viel tegen vind ik. Komt natuurlijk ook door die hoge vochtigheidTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O nou meestal koelt het wel iets af hier. zo graad of 2quote:Op zondag 21 juni 2026 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is meer dat de warmte in de muren zit. Als je gaat koelen trekt de warmte in de muren naar binnen dus luchten heeft geen zin
Ik zit voor een openraam dus het voelt voor mij altijd wel lekker al s het buiten kouder is dan binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Luchten helpt alleen als het buiten koeler is dan binnen (minstens 2 graden). Overdag ramen openzetten als het warm is werkt juist averechts en maakt je huis warmer. Je huis koelt wél af als je 's nachts of vroeg in de ochtend flink doortocht. Bron Google
Nou dat is het het is hier 24.7 en buiten is het 19 graden dus dat helpt welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En zodra het raam dicht gaat is de temperatuur zo weer waar die was voor die tijdquote:Op zondag 21 juni 2026 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nou meestal koelt het wel iets af hier. zo graad of 2
Ik zit voor een openraam dus het voelt voor mij altijd wel lekker al s het buiten kouder is dan binnen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Google houdt ook geen rekening met warmte in de muren, die koeling is alleen op het moment van luchten. Maar het is wel lekker die koelte te voelen jaTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik doe het al jaren zo, voor als de nachten koeler zijn laat ik beneden de ramen ook op de kiep stand staan.
Je voelt het echt als je dan beneden komt, een stukje koeler dan boven. Boven is het altijd veel warmern gisteren 28 graden pffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is niet lekker idd, heb afgelopen nacht ook zonder deken geslapen kennelijk..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Heerlijk onweer gehad vannachtWerewolf
Ik alleen onder en laken, ik moet iets over mij heen hebben. Terwijl ik op de bank wel zonder iets kan slapenquote:Op zondag 21 juni 2026 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
Is niet lekker idd, heb afgelopen nacht ook zonder deken geslapen kennelijk..
Zal wel tussen mijn oren zitten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet er ook altijd wat over hebben, ook op de bank. Dus was lichtelijk verbaasd dat ik zo wakker werdquote:Op zondag 21 juni 2026 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik alleen onder en laken, ik moet iets over mij heen hebben. Terwijl ik op de bank wel zonder iets kan slapen
Zal wel tussen mijn oren zittenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het koelt dan wel vaker wat afquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar heeft onweer weinig mee van doen, dat doet het ook bij een gewone regenbuiquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik word ook wel een wakker is het laken weg, maar dat gebeurd dan in de slaap.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik moet er ook altijd wat over hebben, ook op de bank. Dus was lichtelijk verbaasd dat ik zo wakker werd
Maar voor het in slaap vallen moet ik echt wat over mij heen hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alle lakens van bed gegooidWerewolf
Alle hoeveel lakens heb jij dan op bed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wauw, dat zou wat zijn
2quote:Op zondag 21 juni 2026 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alle hoeveel lakens heb jij dan op bed?Werewolf
Droge neusWerewolf
blubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blubquote:
Werewolf
Blubber
Krijg alleen nog maar notificaties van bedrijven op de telefoon de laatste tijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb ook koffieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Goedemorgenquote:![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Lekker geslapen?quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Oh door de warmte?quote:Op zondag 21 juni 2026 10:23 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Op zich wel,paar keer wakker maar ach![]()
En jij?
Ik heb wel goed geslapen
Nee niet door de warmte,heb soms wel meer beetje overactiefquote:Op zondag 21 juni 2026 10:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh door de warmte?
Ik heb wel goed geslapeniig zo de fiets pakken en richting zee heen en weer
![]()
![]()
Ah lekker hoor, is nu nog wel te doenquote:Op zondag 21 juni 2026 10:30 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Nee niet door de warmte,heb soms wel meer beetje overactiefiig zo de fiets pakken en richting zee heen en weer
Hier is het nog bewolkt.."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Juist daarom,en een goede windquote:Op zondag 21 juni 2026 10:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah lekker hoor, is nu nog wel te doen
Hier is het nog bewolkt..![]()
![]()
Fijne zondagquote:Op zondag 21 juni 2026 10:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah lekker hoor, is nu nog wel te doen
Hier is het nog bewolkt..![]()
![]()
Jij ookquote:
Hey Doccie, Lovely en Mikey
Hallo Dottekequote:
Heel rustig"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Vaderdag rustdag
![]()
![]()
De wolken verdwijnen steeds meer"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja helaas wel was al blij dat er minder zon was. Maar de zon gaat weer winnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yes wordt hier 24 graden..quote:Op zondag 21 juni 2026 11:48 schreef Dotteke het volgende:
Ja helaas wel was al blij dat er minder zon was. Maar de zon gaat weer winnen
Hier is het nu 25, volgende week hebben we hier drie dagen van 35 gradenquote:Op zondag 21 juni 2026 11:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes wordt hier 24 graden..
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heet..quote:Op zondag 21 juni 2026 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het nu 25, volgende week hebben we hier drie dagen van 35 graden
Donderdag moet ik naar de tandarts
Die zullen wel airco hebben ik moet vrijdag naar de fysio die zetten geen airco aanquote:Op zondag 21 juni 2026 12:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heet..
Donderdag moet ik naar de tandartsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee eigenlijk..quote:Op zondag 21 juni 2026 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zullen wel airco hebben ik moet vrijdag naar de fysio die zetten geen airco aan
Oh waarom dat niet?
Omdat je vaak kleding uithebt.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk..
Oh waarom dat niet?
Ja trui of je broek of allebeiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah zoquote:Op zondag 21 juni 2026 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat je vaak kleding uithebt.
Ja trui of je broek of allebei"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ben je al bij je vader geweest voor vaderdag, of doen jullie daar niet aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanmiddag verjaardag nichtje, dus ook vaderdag vierenquote:Op zondag 21 juni 2026 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je al bij je vader geweest voor vaderdag, of doen jullie daar niet aan"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
O dat is een mooie combiquote:Op zondag 21 juni 2026 12:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanmiddag verjaardag nichtje, dus ook vaderdag vieren
Jongste dochter is vanmorgen geweest, oudste moet werken en zoonlief doet mee aan een of andere run in Arnhem. Onverantwoord met dit weer vind ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind het ook niet slim en verstandigquote:Op zondag 21 juni 2026 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een mooie combi
Jongste dochter is vanmorgen geweest, oudste moet werken en zoonlief doet mee aan een of andere run in Arnhem. Onverantwoord met dit weer vind ik
Zeker omdat bij een andere run,mensen onwel waren geworden
Ja daarom, hij had gisteren nog geïnformeerd en het ging gewoon doorquote:Op zondag 21 juni 2026 12:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind het ook niet slim en verstandig
Zeker omdat bij een andere run,mensen onwel waren gewordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zorgen dat ie genoeg water drinkt"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dat zal ook wel gebeuren lees al op de site dat er extra water wordt uitgedeeld.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Het meeste wordt afgelast als het zo warm is, aan de andere kant het voetballen gaat ook gewoon door en daar is het ook heetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hebben ze een korte drink pauze van 3 min ofz"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
En wielrenners fietsen ook met heet weerMaar die drinken en eten tijd3ns het fietsen.
Ja dat is waar. Maar dat zijn getrainde mensen die aan zo run vaak mee doen niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou lijkt mij dat ie ook wel met warm weer rennen
.."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ben blij dat ik het niet hoef te doen
Het is hier 24 gradenquote:Op zondag 21 juni 2026 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Het meeste wordt afgelast als het zo warm is, aan de andere kant het voetballen gaat ook gewoon door en daar is het ook heet
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
* Homijn wil punten en een aircoMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hier nu 26, beter dan gisteren in ieder gevalquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb nu het ijsje wat ik gister had willen hebben.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nu 26, beter dan gisteren in ieder gevalDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lekker smikkelen dan maar.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nu het ijsje wat ik gister had willen hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag het licht nog even aanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is hier licht genoeg, dus laat de lamp wel even uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is goedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BuikpijnWerewolf
Dondersteentje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geluktquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Onzeidig eenzeidig in de war.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Fucking warmWerewolf
![]()
![]()
Laat een wortel heel snel ronddraaien, dan heb je een ventilatorquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hey lieverdquote:Op zondag 21 juni 2026 16:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
Allerliefste Dot kan je de warmte een beetje doorstaan?![]()
Ja rustig bij de ventilator.
Maar het duurt en duurt maar. De komende twee weken ook nog
En jij, hoe is het met lang niet gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je wat meer postenquote:Op zondag 21 juni 2026 15:59 schreef mario390 het volgende:
Man man eine seite 2 uren en op 1 dag 1 topic
Het ging een tijdje goed, momenteel weer een beetje met mijzelf in de knoop en voilla daar is ze weer.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lieverd![]()
Ja rustig bij de ventilator.
Maar het duurt en duurt maar. De komende twee weken ook nog
En jij, hoe is het met lang niet gezien![]()
O dat is minder, vervelend toch steedsquote:Op zondag 21 juni 2026 16:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het ging een tijdje goed, momenteel weer een beetje met mijzelf in de knoop en voilla daar is ze weer.![]()
Hoe is het met je afvallen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToT
Even geleden zegquote:Op zondag 21 juni 2026 16:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
Allerliefste Dot kan je de warmte een beetje doorstaan?
Uw ADH vitamine Worst
Toch leuk dat sommige af en toe even langs komenquote:
Laatst ook @jerney helaas is ze alweer een tijdje niet geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wetenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mikeyquote:
Nog 18 kilo dan heb ik een gezond bmi. Moet er wel harder voor werken nu dat is oke.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, vervelend toch steeds![]()
Hoe is het met je afvallen?![]()
Hoiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Netjes, gaat in het begin heel snel altijdquote:Op zondag 21 juni 2026 16:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nog 18 kilo dan heb ik een gezond bmi. Moet er wel harder voor werken nu dat is oke.
Maar je bent al heel wat kwijt. Ben je er tevreden mee?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn persoonsvolgend budget is goedgekeurdWerewolf
Mooi
Welke sieg?quote:Op zondag 21 juni 2026 17:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
Heb je vandaag gaar niet van de sieg gelezen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O wacht je hebt het weer over voetbal. Moet maar net raden waar je het over hebtquote:![]()
Ja ik weet dat Nederland gewonnen heeft, gister avond hier gelezen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En krant heb je niet gelezen?quote:Op zondag 21 juni 2026 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wacht je hebt het weer over voetbal. Moet maar net raden waar je het over hebt![]()
Ja ik weet dat Nederland gewonnen heeft, gister avond hier gelezen.![]()
Willem ook zag ik. In NL kleedkamer ookquote:Op zondag 21 juni 2026 17:25 schreef mario390 het volgende:
Maxima heeft in spelerkabine Curacao gejuihzdTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hoeft toch ook niet? Als zij dat niet interessant vindt, vind ik het niet gek dat ze dat niet weetTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Waarom moet ik de krant lezen, ik lees geen sport in de krant.quote:
Ik heb het gisteren hier gelezen ik hoor het op tv maar wat moet ik er meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat heb ik net op tv gezien, samen met willem en adrianaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mario is helemaal verbaasd dat ik niets om voetbal geefquote:Op zondag 21 juni 2026 17:34 schreef _UserName_ het volgende:
Hoeft toch ook niet? Als zij dat niet interessant vindt, vind ik het niet gek dat ze dat niet weet
Ben je niet de enige in hoor.. en dat maakt ook niet uit je kan niet alles leuk vindenquote:Op zondag 21 juni 2026 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario is helemaal verbaasd dat ik niets om voetbal geefTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Je lez ook niet van Formel 1 of schatschen?quote:Op zondag 21 juni 2026 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario is helemaal verbaasd dat ik niets om voetbal geef![]()
Nee, heb sowieso niets met sport. Vroeger keek ik wel turnen en kunstschaatsen.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben je niet de enige in hoor.. en dat maakt ook niet uit je kan niet alles leuk vinden
Skispringen vond ik ook wel leuk De F1 keek ik ook altijd tot het naar viaplay ging. Toen ben ik gestopt
Maar de laatste jaren kijk ik dat ook niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope vaak zie ik het hier wel voorbij komen.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
Je lez ook niet van Formel 1 of schatschen?
F1 heb ik in het verleden wel gekeken tot het naar viaplay ging en je er voor moest gaan betalen. Toen ben ik ook daar mee gestopt en ik ben de Max verstappen hype ook helemaal zat, dus lees ook niets meer in de krant er over
Od de titel van het artikel moet mij prikkelen dan lees ik evenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie leest er überhaupt nog kranten.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom moet ik de krant lezen, ik lees geen sport in de krant.
Ik heb het gisteren hier gelezen ik hoor het op tv maar wat moet ik er meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mikey
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik lees altijd wel de krant op internet, maar nooit sportquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naomi werkt bij zender 100 % nl en de hebben gisteren dat spel hadden ze Public Viewing met Barbeque![]()
Naomi van Utopia?quote:Op zondag 21 juni 2026 17:54 schreef mario390 het volgende:
Naomi werkt bij zender 100 % nl en de hebben gisteren dat spel hadden ze Public Viewing met BarbequeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had zojuist een bbq op een verjaardag, heel vervelend!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Lekker manquote:Op zondag 21 juni 2026 18:08 schreef _UserName_ het volgende:
Had zojuist een bbq op een verjaardag, heel vervelend!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo, en zeg eens DJMO, wat doe jij zoal op je eerste echte vakantiedag?
Nou, na een klote nacht met bijzonder pijn in de hart en borststreek een ambulance laten bellen, 5 uur op de seh doorbrengen en een bloedonderzoek, een röntgenfoto en een ct scan ondergaan om vervolgens met een rekening van 316,40, de conclusie dat het gaat om een niet goed geheelde breuk van de ribben en een recept voor pijnstillers weer naar de camping terug gestuurd worden, met de mededeling dat ik voor vervolg onderzoek naar m'n bloeddruk en hartslag naar een cardioloog moet.
Het voordeel? Het was redelijk koel in het ziekenhuis.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
O leuk. Was ooit eens jou favorietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O das schrikken.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:15 schreef DJMO het volgende:
Nou, na een klote nacht met bijzonder pijn in de hart en borststreek een ambulance laten bellen, 5 uur op de seh doorbrengen en een bloedonderzoek, een röntgenfoto en een ct scan ondergaan om vervolgens met een rekening van 316,40, de conclusie dat het gaat om een niet goed geheelde breuk van de ribben en een recept voor pijnstillers weer naar de camping terug gestuurd worden, met de mededeling dat ik voor vervolg onderzoek naar m'n bloeddruk en hartslag naar een cardioloog moet.
Het voordeel? Het was redelijk koel in het ziekenhuis.
Waarom moet je naar de cardioloog dan als het iets met je ribben was raar dat ze dat niet gelijk nakijken dan hè
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 21-06-2026 18:54:33 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ga zo mijn laatste bakkie van vandaag pakken. Maar nog geen zin om op te staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Torenhoge bloeddruk en hartslag. Hoogtepunt was iets van 170 over 110. Met hartslag van 161 oid.quote:Op zondag 21 juni 2026 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das schrikken.
Waarom moet je naar de cardioloog dan als het iets met je ribben was raar dat ze dat niet gelijk nakijken dan hèIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik heb mijn laatste net opquote:Op zondag 21 juni 2026 19:04 schreef Dotteke het volgende:
Ga zo mijn laatste bakkie van vandaag pakken. Maar nog geen zin om op te staanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik moet nog steeds opstaan lolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had huisje 531 @DJMOIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Hier zo stracciatella en erdbei ijs met slagshaneTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Aardbeien is wel lekker. Staccia haal ik nooit. Ben gek op chocolade maar met stukjes in het ijs hou ik niet zo vanquote:Op zondag 21 juni 2026 19:17 schreef _UserName_ het volgende:
Hier zo stracciatella en erdbei ijs met slagshaneWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Warm gaat het wordenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even met de voeten wiebelen en dan hupquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Haal het ook niet vaak, meestal gewoon handijsjes maar vrijwel alles was op. Heel raarquote:Op zondag 21 juni 2026 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aardbeien is wel lekker. Staccia haal ik nooit. Ben gek op chocolade maar met stukjes in het ijs hou ik niet zo vanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O en dan laten ze je zo naar huis gaan? Lekker makkelijk weerquote:Op zondag 21 juni 2026 19:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Torenhoge bloeddruk en hartslag. Hoogtepunt was iets van 170 over 110. Met hartslag van 161 oid.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bedankt voor deze geniale tipquote:Op zondag 21 juni 2026 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat een wortel heel snel ronddraaien, dan heb je een ventilator
Inmiddels een bakkie voor mij staan koekkie er bijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is altijd zo met dit weer ijs vliegt wegquote:Op zondag 21 juni 2026 19:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Haal het ook niet vaak, meestal gewoon handijsjes maar vrijwel alles was op. Heel raarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 21 juni 2026 19:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geniale tip
[ afbeelding ]
Een wortellatorquote:Op zondag 21 juni 2026 19:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is ook best een goede naam. Ik had de Carrotator bedacht, maar een buurtkonijn dacht dat dat om ronddraaiende auto's gingquote:
Snap ik ja,ik zag al ronddraaiende Opel kadetten voor me uit 1982 die helemaal doorgeroest zijnquote:Op zondag 21 juni 2026 19:45 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is ook best een goede naam. Ik had de Carrotator bedacht, maar een buurtkonijn dacht dat dat om ronddraaiende auto's gingTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Jij komt de hittegolven zonder problemen door zie ikquote:Op zondag 21 juni 2026 19:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
En dat in combi met zijn 🥕 ijsquote:Op zondag 21 juni 2026 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij komt de hittegolven zonder problemen door zie ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel te creepyquote:Op zondag 21 juni 2026 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
Zou @:homijn deze wortel lusten?
[ afbeelding ]Er zijn grenzen.
Klonk wel als een Terminator in de vorm van een wortelquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 21 juni 2026 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klonk wel als een Terminator in de vorm van een wortel
* Homijn voelt zich in toenemende mate ongemakkelijk in dit topic
quote:Op zondag 21 juni 2026 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
Zou @:homijn deze wortel lusten?
[ afbeelding ]
Hoeft helemaal niet hoor, we zijn blij met je zoals je bentquote:Op zondag 21 juni 2026 20:09 schreef Homijn het volgende:
* Homijn voelt zich in toenemende mate ongemakkelijk in dit topicTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op zondag 21 juni 2026 18:15 schreef DJMO het volgende:
Het voordeel? Het was redelijk koel in het ziekenhuis.Donders meid!
Zorg goed voor jezelf he!![]()
![]()
![]()
![]()
BolkjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet.?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nein! Ich muss die punckten haben für 1stTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Lol dat gaat je niet meer lukkenquote:Op zondag 21 juni 2026 20:29 schreef _UserName_ het volgende:
Nein! Ich muss die punckten haben für 1stWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat weet je niet.. scheelt minder dan 300 punten dus met nog 9 dagen hoef ik maar 33 punten per dag in te lopenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hallo _Mario390_quote:Op zondag 21 juni 2026 20:29 schreef _UserName_ het volgende:
Nein! Ich muss die punckten haben für 1stMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Ja mits de nr 1 niets meer pakt.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat weet je niet.. scheelt minder dan 300 punten dus met nog 9 dagen hoef ik maar 33 punten per dag in te lopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee. Als nr 1 elke dag 100 punten pakt en ik 133 ben ik er voorbij.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hey GGquote:
Niet verwacht dat jij weer voor nr 1 zou gaanquote:Op zondag 21 juni 2026 20:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee. Als nr 1 elke dag 100 punten pakt en ik 133 ben ik er voorbij.
Ik heb inmiddels ook een extra bakkie gehadquote:Op zondag 21 juni 2026 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Inmiddels een bakkie voor mij staan koekkie er bij
Met een scheut baileys erin, zo lekker
Is ook niet een doel ofzo maar goed, als ik blijf harken als afgelopen 2-3 dagen kan het zomaar zijn, maar ga er niet voor strijden zoals vorige maandquote:Op zondag 21 juni 2026 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet verwacht dat jij weer voor nr 1 zou gaanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Daar verschillen wij van mening. Maar dat kan en mag in ons vrije Nederlandquote:
bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik help welDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kan ook lekker zijn. Alleen drink ik geen alcohol.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook een extra bakkie gehad
Met een scheut baileys erin, zo lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Gaat hier om de smaak, de alcohol is verwaarloosbaarquote:Op zondag 21 juni 2026 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn. Alleen drink ik geen alcohol.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik waag mij er niet aan. Alcohol kan bij mij boezemfibrileren opwekken en dat risico wil ik niet lopen. Ga het niet bewust opzoeken.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat hier om de smaak, de alcohol is verwaarloosbaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tsja, maar ik vind dat ik gelijk heb.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar verschillen wij van mening. Maar dat kan en mag in ons vrije Nederland
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Dan zijn er wel andere smaakjes te vindenquote:Op zondag 21 juni 2026 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik waag mij er niet aan. Alcohol kan bij mij boezemfibrileren opwekken en dat risico wil ik niet lopen. Ga het niet bewust opzoeken.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ook dat magquote:Op zondag 21 juni 2026 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, maar ik vind dat ik gelijk heb.
ik vind van nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Lekker windjeWerewolf
Hihiquote:Werewolf
Ik heb alles tegen elkaar openstaan nu, zelfs de voordeur open. Even de warmte eruit proberen te krijgen.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Dat werkt tot de boel dicht gaat want dan knalt de warmte uit de muren. Maar voor het moment is het wel ff lekkerquote:Op zondag 21 juni 2026 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb alles tegen elkaar openstaan nu, zelfs de voordeur open. Even de warmte eruit proberen te krijgen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Niet nodig vind koffie zo ook lekkerquote:Op zondag 21 juni 2026 20:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan zijn er wel andere smaakjes te vindenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij had hij storingsdienst it weekend.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen melk, suiker, rum of wat dan ook. Gewoon koffie. "Ik ben oke"
Het is hier buiten net iets warmer dan binnenquote:Op zondag 21 juni 2026 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb alles tegen elkaar openstaan nu, zelfs de voordeur open. Even de warmte eruit proberen te krijgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Buiten 26.9, binnen 28.. morgenochtend weer de boel open gooien ff. Net gedouched, zo serie kijken en slapenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
24.9 binnen buiten 25quote:Op zondag 21 juni 2026 21:10 schreef _UserName_ het volgende:
Buiten 26.9, binnen 28.. morgenochtend weer de boel open gooien ff. Net gedouched, zo serie kijken en slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn woonkamer was een uur geleden 26.8 °C, het is nu afgekoeld naar 25.1 °C.
Ik laat de handel mooi even openstaan, het waait een klein beetje dus het heeft wel degelijk effect.
Edit: nee, 24.8 °C al.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Kijk je ook hoe snel het weer opwarmt als je de boel dicht doet?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik laat de handel mooi even openstaan, het waait een klein beetje dus het heeft wel degelijk effect.
Edit: nee, 24.8 °C al.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja, doe ik. Dat wordt allemaal bijgehouden.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kijk je ook hoe snel het weer opwarmt als je de boel dicht doet?
Mooie grafiekjes
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
O dat is toch een graad koelerquote:Op zondag 21 juni 2026 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Edit: nee, 24.8 °C al.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, het is hier buiten nu 22 graden, dus dat is een aardig temperatuurverschil.quote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
@ToT @Dotteke
@Rob zorgt prima voor me. Ondanks dat hij nauwelijks geslapen heeft afgelopen nacht door mijn gejank stond hij toch ok half acht naast z'n bed om 112 te bellen omdat ik het niet meer uit kon houden qua pijn.
Ik ben geen pieperd, en dat weet hij ook, daarom stond hij ook meteen op toen ik bijna huilend van de pijn aangaf dat ik het niet meer trok.Ik heb er één en ik ben er trots op
25.9 nu hier.. jaloers op 22 graden, dat gaat hier gok ik niet lukkenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hé Rob. Hoe is het nu met dj?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:25 schreef Rob het volgende:
Kan iemand de stadspoorten even tegen elkaar openzetten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat lief. Maar wat kut voor jou zeg. Een rib kan veel pijn geven. Heb je het gestoten of veel gehoest ?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:26 schreef DJMO het volgende:
@:tot @:dotteke
@:rob zorgt prima voor me. Ondanks dat hij nauwelijks geslapen heeft afgelopen nacht door mijn gejank stond hij toch ok half acht naast z'n bed om 112 te bellen omdat ik het niet meer uit kon houden qua pijn.
Ik ben geen pieperd, en dat weet hij ook, daarom stond hij ook meteen op toen ik bijna huilend van de pijn aangaf dat ik het niet meer trok.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je weet wat ze zeggen hè. Wie zeurt wil een beurtquote:
En ik heb heel veel geluk dat de buren op de camping twee dicklofenac wilde afstaan omdat de apotheek hier op. Zondag dicht is en ik dus m'n recept voor pijnstillers niet kon afhalen.Ik heb er één en ik ben er trots op
23/7quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen hè. Wie zeurt wil een beurt![]()
![]()
Het laaste. Ik heb de afgelopen weken m'n longen uit m'n lijjf gehoest, maar er kwam niks uit de ct scan of de röntgenfoto's.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lief. Maar wat kut voor jou zeg. Een rib kan veel pijn geven. Heb je het gestoten of veel gehoest ?Ik heb er één en ik ben er trots op
Hebben ze daar geen apotheek in het ziekenhuis?quote:Op zondag 21 juni 2026 21:30 schreef DJMO het volgende:
En ik heb heel veel geluk dat de buren op de camping twee dicklofenac wilde afstaan omdat de apotheek hier op. Zondag dicht is en ik dus m'n recept voor pijnstillers niet kon afhalen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet in het ziekenhuis. Mag naar apotheek tegen zondags tarief. Dus Mo wilde wachten tot morgenquote:Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen apotheek in het ziekenhuis?![]()
Ja van hoesten kan je een rib breken. Ook een keer gehad. Wordt je niet blij van.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het laaste. Ik heb de afgelopen weken m'n longen uit m'n lijjf gehoest, maar er kwam niks uit de ct scan of de röntgenfoto's.
Hopelijk kan je toch genieten van je vakantie. Hoe is het nu met de pijn?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is het hier toch beter geregeldquote:Op zondag 21 juni 2026 21:34 schreef Rob het volgende:
[..]
Niet in het ziekenhuis. Mag naar apotheek tegen zondags tarief. Dus Mo wilde wachten tot morgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee, maar er zijn maar twee apotheken die tegen zondagstarief open zijn en dan betaal ik het dubbele van wat ik door de week betaal. Bovendien moesten me lopend naar die apotheek wat ik qua pijn echt niet sou redden. Daarom morgen naar lokale apotheek tegen normaal tarief.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen apotheek in het ziekenhuis?Ik heb er één en ik ben er trots op
Door de morfine uit het ziekenhuis, de paracetamol die ik nog in huis heb en de diflocenac van de buurvrouw een 2 uit van 20.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van hoesten kan je een rib breken. Ook een keer gehad. Wordt je niet blij van.
Hopelijk kan je toch genieten van je vakantie. Hoe is het nu met de pijn?Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is wel belangrijk. Snap alleen niet dat ze haar net zo hoge hartslag naar huis laten gaanquote:Op zondag 21 juni 2026 21:36 schreef Rob het volgende:
[..]
Jazeker maar zorg an zich beter/grondiger dan in NederlandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig maar. Hopelijk kan je nog wel genieten van je vakantiequote:Op zondag 21 juni 2026 21:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Door de morfine uit het ziekenhuis, de paracetamol die ik nog in huis heb en de diflocenac van de buurvrouw een 2 uit van 20.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
belangrijkste smaak is de koffiequote:
O lekker.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is hier buiten nu 22 graden, dus dat is een aardig temperatuurverschil.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En zo is hetquote:
Maar zodra de thee op is hier ga ik over op bierquote:
Fijne vakantie jullie! Maak er wat van ondanks de omstandigheden
Koffie met baileys. Thee en bier proost.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar zodra de thee op is hier ga ik over op bier
Ik hou het op bubbeltjes waterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga jullie zo verlaten lieve schatjes. Ik neem zo m'n slaapmedicatie 8n en ga naar bed
Ik heb er één en ik ben er trots op
Slaap lekker. Ik zit nog even buiten. Lekker nuquote:Op zondag 21 juni 2026 21:53 schreef DJMO het volgende:
Ik ga jullie zo verlaten lieve schatjes. Ik neem zo m'n slaapmedicatie 8n en ga naar bedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op de slaapkamer is het niet lekkerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Nee hier ook niet. Al dagen nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gister viel het nog mee maar vandaag niet meer qua gevoel ookTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gisteren was bij mij 27 gr nu weet ik nog niet zit nog buiten het is heerlijk nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zit in de wekker bij mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
ook lekkerquote:Op zondag 21 juni 2026 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffie met baileys. Thee en bier proost.
Ik hou het op bubbeltjes water
bier wordt een alcoholvrije frambozenciderDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik had laatst een paar van die alcoholvrije cocktail s gekocht. Het is net limonade.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
ook lekker
bier wordt een alcoholvrije frambozenciderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze vind ik best lekker, is van hetzelfde merk waar ik wel appelcider van haal.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had laatst een paar van die alcoholvrije cocktail s gekocht. Het is net limonade.
Maar gewone appelsap met koolzuur vind ik net zo lekker (Duitse appelsap)Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
O die ken ik niet. Vind toch gewoon bubbeltjes water het lekkerst vinden.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze vind ik best lekker, is van hetzelfde merk waar ik wel appelcider van haal.
Maar gewone appelsap met koolzuur vind ik net zo lekker (Duitse appelsap)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ook lekkerquote:Op zondag 21 juni 2026 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die ken ik niet. Vind toch gewoon bubbeltjes water het lekkerst vinden.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En toenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: