abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8736537
Serieus vraagje:

De laatste tijd komt het voor dat het duizelt wanneer ik wil gaan slapen.
Het is een enge gewaarwording.
Ik heb niet het gevoel dat ik in slaap "val"( zeg maar het moment dat al je spieren ontspannen)
Een donkere kamer lijkt de duizeligheid te doen toenemen.
Verder bemerk ik dat er de laatste tijd een bepaalde druk achter me ogen zit ( vnml overdag )
Naar mijn idee slaap ik per nacht voldoende.
Zou het oververmoeidheid kunnen zijn?
Herkennen meer mensen dit, of weet iemand wat dit kan zijn?
Alvast bedankt.

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_8736676
Xou toch echt proberen om iets vroeger te gaan slapen, soms raak je sneller vermoeid zonder dat je het zelf merkt.
pi_8736701
van die druk achter de ogen heb ik wel last van
ook alleen overdag

voor het slaapen merk ik niets
ik denk wel dat ik iets te weinig slaap :/

pi_8736721
Heb je je Glucose-gehalte wel eens laten controleren ?

Toen ik ongeveer dezelfde problemen een tijd geleden had bleek ik Suikerziekte te hebben...

B Red Ten
pi_8736728
* MrCaBLeGuY herkent het wel ...

Ik heb dat ook wel is dat als het heel donker is dat ik duizelig wordt, als ik een lampje aan heb heb ik er nooit zo een last van. Ik heb last van hyperventilatie en veel dingen zijn daar aan te wijten, maar ook veel angsten, en omdat ik waarschijnlijk denk dat ik duizelig wordt in het pikkedonker wordt ik dat ook. Heb jij wel eens last van hyperventilatie of nooit last van gehad ??

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_8736738
Ik heb wel eens dat alles begint te draaien als ik m'n ogen dichtdoe maar dat staat meestal in verband met joints en/of bier. Niet echt een vergelijking dus.
pi_8736743
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 20:20 schreef Buurmannetje het volgende:

Toen ik ongeveer dezelfde problemen een tijd geleden had bleek ik Suikerziekte te hebben...

* MrCaBLeGuY dacht daar ook aan, maar had ik niet gelukkig.
pi_8736762
[/quote]
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 20:09 schreef Brennie het volgende:
Serieus vraagje:
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 20:21 schreef Roellio het volgende:
Ik heb wel eens dat alles begint te draaien als ik m'n ogen dichtdoe maar dat staat meestal in verband met joints en/of bier. Niet echt een vergelijking dus.
pi_8736776
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 20:20 schreef Buurmannetje het volgende:

Ja is gemeten ( nuchter). Ik heb geen suikerziekte.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_8736883
Misschien heb je een bril nodig? Ik heb ook een hele tijd last gehad van druk op m'n ogen en daardoor ging ik me heel moe en ook soms duizelig voelen, toen ik m'n bril weer eens ben gaan dragen had ik er niet echt last meer van...
Talk to the face 'cos the tits aint listening!
pi_8736899
misschien een keer naar de oogarts/opticien gaan. Misschien dat je ogen de laatste tijd een beetje verslechterd zijn en dat je een bril/ lenzen moet (of een andere sterkte)
Ik had eerst ook last van druk op mn ogen overdag heb toen m'n ogen laten controleren en bleek dat ik lenzen moest (en nog niet eens zo sterk)
sinds dat ik lenzen draag is die druk op mn ogen ook afgenomen omdat je ogen dan meer rust krijgen.
pi_8736909
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 20:21 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
* MrCaBLeGuY herkent het wel ...

Ik heb dat ook wel is dat als het heel donker is dat ik duizelig wordt, als ik een lampje aan heb heb ik er nooit zo een last van. Ik heb last van hyperventilatie en veel dingen zijn daar aan te wijten, maar ook veel angsten, en omdat ik waarschijnlijk denk dat ik duizelig wordt in het pikkedonker wordt ik dat ook. Heb jij wel eens last van hyperventilatie of nooit last van gehad ??

Ik heb chronische hyperventilatie. ( jaren gehad en nu nog soms)
Geen acute aanvallen, altijd aanwezig met allerlei klachten die erdoor kunnen ontstaan.
De klachten zijn enorm divers, dat ik soms twijfel bij een nieuwe klacht of het nou hyperventilatie kan zijn of niet.
Ergens weet ik het misschien wel.. deze klacht kan er inderdaad bij horen.
Ik ben niet hypochondrisch ( denken dat ik ziek ben) en heb ook geen angstaanvallen, mijn ademhaling is echter absoluut niet goed.
Jou berichtje is denk ik een bevestiging dat het daarbij hoort. Maar misschien hebben anderen een ander idee.
pi_8736978
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 20:28 schreef hilliebillie het volgende:
misschien een keer naar de oogarts/opticien gaan. Misschien dat je ogen de laatste tijd een beetje verslechterd zijn en dat je een bril/ lenzen moet (of een andere sterkte)
Ik had eerst ook last van druk op mn ogen overdag heb toen m'n ogen laten controleren en bleek dat ik lenzen moest (en nog niet eens zo sterk)
sinds dat ik lenzen draag is die druk op mn ogen ook afgenomen omdat je ogen dan meer rust krijgen.
Paar jaar terug ( denk 3/4 jaar terug) heb ik mijn ogen op laten meten.
Mijn ogen waren minimaal verslechterd. Hoefde nog geen bril of lenzen.
Het spookte al door mijn hoofd,om er weer eens heen te gaan.
Het kan wel verklaren dat ik zo moe ben, duizelingen heb, en steeds vaker een druk achter me ogen heb. ( ondanks dat ik ook hyperventilatie heb)
pi_8737043
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 20:29 schreef Brennie het volgende:

[..]

Ik heb chronische hyperventilatie. ( jaren gehad en nu nog soms)
Geen acute aanvallen, altijd aanwezig met allerlei klachten die erdoor kunnen ontstaan.
De klachten zijn enorm divers, dat ik soms twijfel bij een nieuwe klacht of het nou hyperventilatie kan zijn of niet.
Ergens weet ik het misschien wel.. deze klacht kan er inderdaad bij horen.
Ik ben niet hypochondrisch ( denken dat ik ziek ben) en heb ook geen angstaanvallen, mijn ademhaling is echter absoluut niet goed.
Jou berichtje is denk ik een bevestiging dat het daarbij hoort. Maar misschien hebben anderen een ander idee.

Ik herken het in ieder geval wel allebei.
quote:
Dat heb ik ook ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')