Nee, ik vind het oprecht heel zielig. Dat voorzie je toch niet?quote:
Nee, maar hoop dat er wel een goede airco is dan.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik vind het oprecht heel zielig. Dat voorzie je toch niet?
Nee zeker niet….quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik vind het oprecht heel zielig. Dat voorzie je toch niet?
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:14 schreef Melting het volgende:
Gelukkig lijkt het hier zaterdag wat af te koelen.
Dan is de gevoelstemperatuur nog maar 40 graden.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:15 schreef livelink het volgende:
Ik moet morgen wel werken. Al de uitzendkrachten die mijn functie hebben overgenomen werken niet (al de 3e vrijdag op rij ook). En hoewel ik vorige week vrijdag heb aangegeven dat dat werkelijk de laatste keer was dat ik weer voor hen in ging springen, kan ik het niet maken om helemaal niet aanwezig te zijn.
Op kantoor is airco, maar de reis ernaar toe en weer terug naar huis is het probleem. Ik weet nog niet wat ik morgen doe.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je moet iets meer op je strepen gaan staan, livelink.![]()
Moet je echt op kantoor zijn? Dan hoop ik dat ze daar wel airco hebben.
Anders mag je ook hier komen werken.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:15 schreef livelink het volgende:
Ik moet morgen wel werken. Al de uitzendkrachten die mijn functie hebben overgenomen werken niet (al de 3e vrijdag op rij ook). En hoewel ik vorige week vrijdag heb aangegeven dat dat werkelijk de laatste keer was dat ik weer voor hen in ging springen, kan ik het niet maken om helemaal niet aanwezig te zijn.
Snap ik.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Op kantoor is airco, maar de reis ernaar toe en weer terug naar huis is het probleem. Ik weet nog niet wat ik morgen doe.
Doe verstandig en blijf gewoon thuis. Je moet niet in een snoeihete bus willen zittenquote:Op donderdag 25 juni 2026 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Op kantoor is airco, maar de reis ernaar toe en weer terug naar huis is het probleem. Ik weet nog niet wat ik morgen doe.
Ik dacht dat je daar al vanaf was, na je verjaardag?quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik heb gisteren op mijn vrije dag al heel wat uren gemaakt en vandaag ook, dus ik nok er morgen om half elf mee. Over twee weken mijn laatste volle vrijdag als werkdag.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:20 schreef livelink het volgende:
Mijn konijn is trouwens het eerste hitteslachtoffer. Die vond ik zondag dood in het hok. Was ook wel hoogbejaard, dus niet heel gek of onverwacht. Ik ben stiekem wel blij dat de nog hogere hitte hem bespaard is gebleven.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe verstandig en blijf gewoon thuis. Je moet niet in een snoeihete bus willen zitten
Nee, ik stop met de konijnen. Onze kat is ook erg bejaard, ik weet nog niet wat ik ga doen als die sterft. Ben maandag maar even met haar naar de da geweest voor de zekerheid. Is gezond verklaard, dus voor nu nog even geen vraagstuk gelukkig.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ga je na de zomer een ander konijn aanschaffen? Of een ander huisdier?
Nee, na de vakantie. Dat seniorenverlof kan pas ingaan 3 maanden na je 57e verjaardag.quote:Op donderdag 25 juni 2026 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar al vanaf was, na je verjaardag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |