SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Snap ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:58 schreef livelink het volgende:
Ik doe het maar even rustig aan met alcohol in deze hitte.
Het is hier nu in de woonkamer 25 graden. Maar op de zolderkamer waar wij slapen is het niet te harden. Misschien toch maar ook eens nadenken over een airco.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik zit hier bij een goede airco.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Wij zijn naar de volgende wedstrijd.
Wellicht nog tot straks
Sterker nog.... dan zou ik gaan voor een unit met split airco.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is hier nu in de woonkamer 25 graden. Maar op de zolderkamer waar wij slapen is het niet te harden. Misschien toch maar ook eens nadenken over een airco.
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Hij dacht eerst 'Laat ik geen vocoder gebruiken'…
Faithless - God Is A DJ
Dan zouden we er ook voor moeten gaan kiezen om via de airco te verwarmen. Alleen voor die paar hete dagen vind ik het toch ook wel een beetje een luxe.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterker nog.... dan zou ik gaan voor een unit met split airco.
Dat je in de huiskamer ook een unit kan hangen.
Moet niet, kan wel. Ik doe beide. Gebruik ook nog steeds de gewone verwarming. Alleen als het net een beetje fris is, dan verwarm ik via de airco.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zouden we er ook voor moeten gaan kiezen om via de airco te verwarmen. Alleen voor die paar hete dagen vind ik het toch ook wel een beetje een luxe.
Over 2 weken worden er hier 2 3-split units geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterker nog.... dan zou ik gaan voor een unit met split airco.
Dat je in de huiskamer ook een unit kan hangen.
Verstandig wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over 2 weken worden er hier 2 3-split units geïnstalleerd.
Net te laat voor de huidige golf, maar ik wil mijn extra stroom van de zonnepanelen ergens in kwijt…
Heb batterijen overwogen, maar daar heb je 's winters niet veel aan als je geen zon hebt.quote:
Dit is ook niet veel soeps…quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:09 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet dit, omdat we het ooit met de coverband hebben gespeeld. Ik heb er nooit wat aan gevonden, sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |