Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dat is zeker lief van de buurvrouwquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn buuf is op vakantie ze zegt ga maar in mijn huis zitten, ze heeft airco
Maar ik vind dat niets om bij een ander te gaan zitten als ze niet thuis zijn.
Maar wel heel lief aangeboden.
Zou het ook niks vinden."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik denk veel in beelden en vind het een top idee! Een koelpilsjama waar je zo de flesjes uit haalt. Jasje met een rits waar een opener aan zit en hoppaTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:06 schreef _UserName_ het volgende:
Ik denk veel in beelden en vind het een top idee! Een koelpilsjama waar je zo de flesjes uit haalt. Jasje met een rits waar een opener aan zit en hoppaheb ook de wkamerjas
maar dat is te warm voor nu
![]()
![]()
Verzorg haar kat dus heb de sleutel, kan er zo gaan zitten als ik wil.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is zeker lief van de buurvrouw
Zou het ook niks vinden.
Maar nee doe het maar nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
O het heeft mij lekker gesmaakt varkenshaasje, roerbak groenten en gebakken krieltjes heerlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier vlakbij in de duinen loopt een kat rond. Die hebben we gisteren helemaal oranje gespoten. Is nu de WKaterquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:08 schreef Xylar het volgende:
[..]heb ook de wkamerjas
maar dat is te warm voor nu
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Geen WKonijn?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:36 schreef Homijn het volgende:
[..]
Hier vlakbij in de duinen loopt een kat rond. Die hebben we gisteren helemaal oranje gespoten. Is nu de WKaterTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
wortel konijn
Klaar voor het voetbal?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of morgen doodquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:36 schreef Homijn het volgende:
[..]
Hier vlakbij in de duinen loopt een kat rond. Die hebben we gisteren helemaal oranje gespoten. Is nu de WKater
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nope, nog speelgoed opruimen, flesje makenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hup Holland Hup
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: