Lijkt wel snel over te trekkenquote:Op zondag 21 juni 2026 00:43 schreef MichaelPallada het volgende:
Ik woon net boven Maastricht, heb net even buiten op straat gestaan en richting Maastricht gekeken. Het is een grote lichtshow. Als het goed is, is het over een kwartier hier. Heb net maar alle ramen dicht gedaan.
En hoge LV, gebraden uitgedroogde kip uit de oven.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:51 schreef Elan het volgende:
Komende week 3 dagen 35 graden op rij na alle hitte die we dan al gehad hebben, wat een totale achterlijkheid dit nieuwe klimaat.
En over 10 jaar 45 gradenquote:Op zondag 21 juni 2026 00:51 schreef Elan het volgende:
Komende week 3 dagen 35 graden op rij na alle hitte die we dan al gehad hebben, wat een totale achterlijkheid dit nieuwe klimaat.
Ik vind het wel lekker. Lekker rustig ook buiten.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:51 schreef Elan het volgende:
Benieuwd met welke luchtvochtigheid dat isquote:Op zondag 21 juni 2026 01:56 schreef ACT-F het volgende:
Team ventilator is van de partij. Met amper 16 graden buiten ga ik nu actief buitenlucht naar binnenblazen. Genot
68% momenteel.quote:Op zondag 21 juni 2026 02:02 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Benieuwd met welke luchtvochtigheid dat is
Ik ookquote:Op zondag 21 juni 2026 03:19 schreef Regilio_ het volgende:
Schrok net wakker van de onweer die nu ook hier is aangekomen (Utrecht) terwijl ik alle ramen potdicht had.
Ja, en ook vrij droog als we weerplaza mogen geloven in hun maandprognose https://www.weerplaza.nl/(...)nnig-zomerweer/9685/quote:Op zondag 21 juni 2026 08:02 schreef INViCTuS het volgende:
Volgens mij wordt het komende week tantoe heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |