quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik stamppot rauwe andijvie van aardappels en pastinaak met uitgebakken gerookte dobbelsteentjes spek en gebraden runder chipolataworstjes.
Eroverheen munt en nectarine???quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:40 schreef borisz het volgende:
Gewokte kip en broccoli met rijstnoedels. Daarover munt en nectarine. Erg
Ma had gekookt
Ma is lid van een online kookclub. En dit was het recept van maandag. Ik nectarine nog even kort mee in de pan. Erover ging de munt en gefermenteerde kool.quote:
Mij iets té fusionquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Ma is lid van een online kookclub. En dit was het recept van maandag. Ik nectarine nog even kort mee in de pan. Erover ging de munt en gefermenteerde kool.
Aka iedere hap heeft een andere smaak.
Moet ik ook eens een keer proberen op die manier. Ik heb hetzelfde maar dan zonder pastinaak en chipolataworstjes.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik stamppot rauwe andijvie van aardappels en pastinaak met uitgebakken gerookte dobbelsteentjes spek en gebraden runder chipolataworstjes.
Smaakt dat een beetje zo'n menukaart?quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De hele kaart bij koi sushi arnhem
Zelf bouillon getrokken?quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:30 schreef Mikeytt het volgende:
Tonkotsu ramen met varkensvet en tofuDie shit duurde 8 uur om te maken, dus ik eet de komende 2 weken Ramen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2026 16:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond gedeeltelijk restjesdag. Ik had nog een stuk sparerib in de vriezer, dus die ga ik opwarmen.
Blues heeft bakcamembert voor zichzelf gekocht.
We eten dat met een restje patat van Friethoes en met appelcomplote.
Lekker, van de lokale vleesjuwelier??quote:Op donderdag 2 juli 2026 18:28 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |