Welkom terug in het kikkerlandjequote:Op maandag 29 juni 2026 09:25 schreef Molo het volgende:
Terug in het land der niet meer oververhitte levenden![]()
Koffie en nog een koffie. Straks stuk overgebleven pizza als brunch, waarom ook niet![]()
Vanavond verse pasta met gebakken tomaatjes en buffelmozzarella
Nee ik was gewoon in Nederlandquote:Op maandag 29 juni 2026 10:38 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Welkom terug in het kikkerlandje
Hmmz, lekker diner-idee
Aha, ondergedoken gezetenquote:Op maandag 29 juni 2026 11:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon in Nederlandmaar ik functioneer gewoon echt niet met die hitte
, vandaag daarentegen is het goddelijk lekker weer
Gelukkig ben je er nog/weerquote:Op maandag 29 juni 2026 09:25 schreef Molo het volgende:
Terug in het land der niet meer oververhitte levenden![]()
Koffie en nog een koffie. Straks stuk overgebleven pizza als brunch, waarom ook niet![]()
Vanavond verse pasta met gebakken tomaatjes en buffelmozzarella
Geniet er van jongen.quote:
Omg dat ziet er lekker uitquote:Op maandag 29 juni 2026 18:42 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Spiezen met grote gamba's
En maiskolven
Salade van paprika, komkommer en mango
Spiezen met kipdijfilet en satésaus
Spiezen van bacon, entrecote en bavette
Erbij een ijskoud coronabiertje met limoen
En 1 groene olijfquote:Op maandag 29 juni 2026 20:21 schreef Kanaroe het volgende:
Geďnspireerd door @:Molo ; gebakken tomaten/padrons/romatomaatjes/6 tenen knoflook/kruiderij en penne met burrata![]()
[ link | afbeelding ]
En wat repen romaine sla ook nog
Fijn bakkertje!quote:Op maandag 29 juni 2026 12:52 schreef golfer het volgende:
Klassiek broodje beenham van Oscar in Bloemendaal.
Maar wel duur. 7 euro voor een belegd broodje. En voor 3 pastel de natas betaal je 6,50.quote:
Als ik zo op de Website kijk is het dan ook een bakker en geen afbakker of poedermix aanroerder (wat het gros van wat zich bakker noemt in waarheid zijn)quote:Op maandag 29 juni 2026 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel duur. 7 euro voor een belegd broodje. En voor 3 pastel de natas betaal je 6,50.
Klopt. Ze maken alles zelf.quote:Op maandag 29 juni 2026 20:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als ik zo op de Website kijk is het dan ook een bakker en geen afbakker of poedermix aanroerder (wat het gros van wat zich bakker noemt in waarheid zijn)
Zijn normale prijzen tegenwoordigquote:Op maandag 29 juni 2026 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel duur. 7 euro voor een belegd broodje. En voor 3 pastel de natas betaal je 6,50.
Lekker hoor! Prima simpel te eten als je goeie ingrediënten hebtquote:Op maandag 29 juni 2026 20:21 schreef Kanaroe het volgende:
Geďnspireerd door @:Molo ; gebakken tomaten/padrons/romatomaatjes/6 tenen knoflook/kruiderij en penne met burrata![]()
[ link | afbeelding ]
En wat repen romaine sla ook nog
Is onddrtussen ook in Frankrijk meer uitzondering dan de regel. Van de 6 verschillende bakkers die we bezochten waren er maar 2 die hun Croissants zelf gemaakt hadden (waren Met afstand de lekkerste ook)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |