Maar dat mag wel gewoon.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:47 schreef Viesdik het volgende:
mag je tijdens de wedstrijd niet praten met de hand voor je mond. Anders krijg je rood.
Onderling met teammaten wel, naar tegenstanders niet.quote:
Zo dacht ik ook. Tot ik het bewuste stukje zag. Die geniepige glimlach van die gast erbij, was gewoon sneaky.. heerlijk die rode kaart.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:03 schreef Red_85 het volgende:
Mag niet naar een tegenstander.
Vanwege die benfica speler die vermeende racistische uitingen deed naar eeuwige jankmuil vinicius. Kon niet bewezen worden, maar toch is hij geschorst.
Vind het ook wel wat ver gaan deze regel. Niet alles hoeft de wereld te weten van wat er op het veld onderling gebezigd wordt.
De reactie van die turk sprak ook weer boekdelen. Lekker overdreven naar de scheids rennen om hem er bij te lappen.
Blij dat ze er uit zijn
Ja, tijdens opstootjes mag het niet, omdat men elkaar kapot liep te schelden en allerlei drek riep en dat soort gedrag vrij standaard was. Prima wijziging ook, heeft geen nadelen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Onderling met teammaten wel, naar tegenstanders niet.
Nieuwe regel.
Dat vind ik nu ook. Ik vind het meer bizar dat men dit blijkbaar is gaan normaliseren en dit nu ineens als een zware straf beschouwt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, tijdens opstootjes mag het niet, omdat men elkaar kapot liep te schelden en allerlei drek riep en dat soort gedrag vrij standaard was. Prima wijziging ook, heeft geen nadelen.
Jij zou een goede scheids zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat vind ik nu ook. Ik vind het meer bizar dat men dit blijkbaar is gaan normaliseren en dit nu ineens als een zware straf beschouwt.
Onnozele regel inderdaad. Voor vrij pittige overtredingen geven ze soms niks, maar dit levert dan wel weer rood op.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:03 schreef Red_85 het volgende:
Mag niet naar een tegenstander.
Vanwege die benfica speler die vermeende racistische uitingen deed naar eeuwige jankmuil vinicius. Kon niet bewezen worden, maar toch is hij geschorst.
Vind het ook wel wat ver gaan deze regel. Niet alles hoeft de wereld te weten van wat er op het veld onderling gebezigd wordt.
De reactie van die turk sprak ook weer boekdelen. Lekker overdreven naar de scheids rennen om hem er bij te lappen.
Blij dat ze er uit zijn
Ieder zn mening. Ik vind handje voor de mond= rood wat overdreven.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, tijdens opstootjes mag het niet, omdat men elkaar kapot liep te schelden en allerlei drek riep en dat soort gedrag vrij standaard was. Prima wijziging ook, heeft geen nadelen.
Wat denk jij dat ze zeggen als ze dat doen, dat ze afspraken maken over waar ze vanavond gaan eten?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ieder zn mening. Ik vind handje voor de mond= rood wat overdreven.
Die blessuregeval regel is wel gewoon top.
Die werkt heerlijk jaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ieder zn mening. Ik vind handje voor de mond= rood wat overdreven.
Die blessuregeval regel is wel gewoon top.
Die regel bestaat gewoon...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:06 schreef heywoodu het volgende:
Volgende kutgedrag wat aangepakt moet worden is het vragen om een kaart, wat nagenoeg nooit daadwerkelijk een kaart oplevert. Als een speler dat gebaartje maakt en om een kaart vraagt, moet je als scheidsrechter gewoon duidelijk zijn en de wens inwilligen door de gebarende speler inderdaad een kaart te geven.
Die wordt toch weinig toegepast. Er is eigenlijk geen reden meer om te zaniken, want de VAR kan dit soort dingen gewoon checken. Het is helemaal niet nodig dat de Turken de scheidsrechter belagen.quote:
Jep.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die werkt heerlijk ja
Corner voor treuzelen bij doeltrap is ook helemaal prima, net als tempo moeten maken bij de wissel enzo. Ik heb niet het idee dat FIFA vaak goede wijzigingen doorvoert, maar over het algemeen zijn deze best dikke prima.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |