Wow. Ik heb nog nooit overwogen om een vlag mee te nemen naar een festival en erger me er vaak ook aan. Zo'n unieke als Ohio vond ik dan wel weer erg leukquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat wisselt. Door de jaren is wel gebleken dat die van Australië, Nieuw-Zeeland, Zweden en Schotland het vaakst meegaan (veel toffe artiesten die daar vandaan komen)
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wel als we Gala op het juiste moment even pushen bij Radio 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar wel met steak eten. Dat is lekker!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:52 schreef vul_maar_in het volgende:
iemand ervaring met Augmented reality karten ?
Maar met 3 punten en een doelsaldo van 1-2 of 2-3 zou Schotland best nog wel bij de beste 8 nummers 3 kunnen eindigen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:51 schreef Qarrad het volgende:
Een beetje team had Marokko in deze fase afgestraft. Schotland is niet een beetje team. Het doet gewoon pijn aan de ogen hoe ze de gaten niet zien en overal maar een beetje lopen. Leuk hoor, die inzet
Dat is wel de armoede van dit toernooi, ja...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar met 3 punten en een doelsaldo van 1-2 of 2-3 zou Schotland best nog wel bij de beste 8 nummers 3 kunnen eindigen.
0.54 vs. 0.97 xG en twee scho(t)ten op doel, niks mis meequote:
Di Ronogodquote:Op zaterdag 20 juni 2026 02:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Marten de Roon genot.
We feliciteren Zweden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |