Leuk lijntje. Ben wel nat nu.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 02:58 schreef MissHobje het volgende:
Ploft weer lekker voor de kust bij Scheveningen / DenHaag @:Nattekat
Ik hoor het ook rommelen nuquote:Op zaterdag 20 juni 2026 04:00 schreef Momo het volgende:
Ik ben weer wakker door onweer. Krijgen weer wat.
Periode van de wintertijd spant natuurlijk wel de kroon als kutseizoen. Dat zijn 5 maanden. Veel langer dan die korte periodes met hitte. In die periode is het koud en heb je bijna geen zonquote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nu alweer graftyfusheet
Wat een ongelofelijk kutseizoen is de zomer toch ook
Opbokken met die hitte
Viel goed mee hier. Beetsterzwaag.quote:
Aww come on. Niet zo negatief!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nu alweer graftyfusheet
Wat een ongelofelijk kutseizoen is de zomer toch ook
Opbokken met die hitte
We kregen volgens mij rond de tijd dat jij deze post plaatste inderdaad nog een toetje maar viel eigenlijk snel weer in slaap.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 03:49 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat we genoeg onweer hebben gehad om weer minstens 10 jaar code zon te hebben @:haags
Mazzelaar. Ik ben best wel even wakker geweest. Behoorlijk wat geflits en gedonder.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:46 schreef Haags het volgende:
[..]
We kregen volgens mij rond de tijd dat jij deze post plaatste inderdaad nog een toetje maar viel eigenlijk snel weer in slaap.
In Joure en Rottevalle viel het echt niet mee.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Viel goed mee hier. Beetsterzwaag.
Hier klapte het behoorlijk. Mijn "meevallen" was een reactie op "tegenvallen" want geen onweer.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:02 schreef Donna het volgende:
[..]
In Joure en Rottevalle viel het echt niet mee.
Rottevalle?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:02 schreef Donna het volgende:
[..]
In Joure en Rottevalle viel het echt niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |