Oss ook weer niks ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Rondom Uden, zoals 9 van de 10x met onweer
Het zit je inderdaad niet meequote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Rondom Uden, zoals 9 van de 10x met onweer
Klinkt aanlokkelijk maar morgen weer een werkdag van 16u dus ik kruip maar gewoon in bed zonder onweer.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het zit je inderdaad niet meeOf je stapt in de auto en gaat op stormjacht
Het mooiste onweer is altijd nog als je onder de wol ligtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt aanlokkelijk maar morgen weer een werkdag van 16u dus ik kruip maar gewoon in bed zonder onweer.
Volgens mij gaat dat niet heel lang door. Maar ze waren goed voorbereid zag ik ergens.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:23 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Het bluesfestival in Grolloo zal er wel goed last van ondervinden.
Middernacht was het afgelopen zag ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat niet heel lang door. Maar ze waren goed voorbereid zag ik ergens.
Stond net buiten richting het zuiden te kijken en zag inderdaad wat geflits.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:33 schreef d.k. het volgende:
Regio Eindhoven heeft een mini-bui. Zo eentje waarvan de stoep nog niet echt nat wordt. Dus Oss en Uden, het kan nog!
Ging inderdaad enorm tekeer. Flinke inslagen. De grond trilde.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Flevoland![]()
Hadden ze hier ook best mogen doen.
Ja dat was aan begin van die 1e bui, bleven maar opschalen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:05 schreef heywoodu het volgende:
Hele grote woningbrand in Woerden door vermoedelijk het onweer
Niet genoeg regen om te blussen dus :xquote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat was aan begin van die 1e bui, bleven maar opschalen.
Ik dacht iets van rieten dak maar ben niet zeker.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet genoeg regen om te blussen dus :x
Jep.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik dacht iets van rieten dak maar ben niet zeker.
Hier alles lekker al tijdje aan het door wapperen, zalig gewoon. temp is rond de 23 graden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 01:36 schreef DutchBlend het volgende:
Nou de regen is eindelijk voorbij getrokken., dus de mobiele airco's kunnen weer aan. Inmiddels 27c op de slaapkamers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |