Ja, hier randje Veluwemeer maar het zit dichter bij die 28 dan bij de 23 hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:01 schreef Zoddie het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij in de buurt nog altijd 28,5 graden
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:01 schreef ACT-F het volgende:
Ergens bij @:Arizona in de buurt:
[ afbeelding ]
Dat koude putje in Twentequote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:01 schreef Zoddie het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij in de buurt nog altijd 28,5 graden
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:01 schreef Nattekat het volgende:
Als ik het zo zie had ik eigenlijk net zo goed naar huis kunnen gaan uit werk om daar een mooi plekje te zoeken, zonder omweg via Duitsland
Dat zit wel goed, de vissen van de buren zwemmen inmiddels door de hele tuinquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Hier begint de lichtshow nu. Van mij mag het helemaal losgaan, met regen graag, heel veel regen.
Hahaha dat had ik ook ff halverwege die bui, wat een natuur geweld! Hij trekt eindelijk weg, paar rake inslagen in de buurt. Hoor brandweer en politie dichtbij.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:03 schreef Starhopper het volgende:
Ok nu vind ik het niet meer leuk. Tering want een blikseminslagen
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:05 schreef Guanabana het volgende:
Om dit soort momenten moet FOK! blijven.
Waar?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:03 schreef Starhopper het volgende:
Ok nu vind ik het niet meer leuk. Tering want een blikseminslagen
Blijven doneren.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:05 schreef Guanabana het volgende:
Om dit soort momenten moet FOK! blijven.
Ja daar zit ik nu ook denkquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hahaha dat had ik ook ff halverwege die bui, wat een natuur geweld! Hij trekt eindelijk weg, paar rake inslagen in de buurt. Hoor brandweer en politie dichtbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |