abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221113564
@Tele6 Ijsvogel blauw 😇
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:42:59 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221113586
Hadden jullie ooit van zomercondensatie gehoord in een kelder? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221113609
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:42 schreef derLudolf het volgende:
Hadden jullie ooit van zomercondensatie gehoord in een kelder? :+
Vertel eens…
pi_221113650
Zomervermaak in Utereg: bootjes kijken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:51:17 #205
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221113730
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:44 schreef AnneX het volgende:

[..]
Vertel eens…
Warmte, vochtige lucht die op je koude kelder muren komt. En op de zijkant van je al iets oudere diepvries.

Had ineens muren waar druppels water aan zaten en een vloer waar een klein plasje was ontstaan.

Het is nu ineens erg warm geworden (dus muren hebben niet echt kunnen opwarmen) en bovendien hoge luchtvochtigheid.
pi_221113932
Ik denk net zo over @Tele6 haar sport (veel dingen lijken me gewoon ook eng) maar ik heb er ook zo’n enorme bewondering voor.

En inderdaad veel beter plan, plonzen ipv pretpark, dat lijkt me woensdag (en ook vrijdag) de hel.

Net weer even het balkon uitgeprobeerd, instant opvlieger daar. Als ik er aan denk zet ik er morgenavond even een thermometer neer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_221113947
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:46 schreef AnneX het volgende:
Zomervermaak in Utereg: bootjes kijken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kennet! :D Bekend plekkie!
pi_221114130
Klinkt als een goede dag @Blues!
En @borisz: dierentuin!
Voor @Tele6 een mengeling van _O_ _O_ en :X :? , ik kan me helemaal niks voorstellen bij sporten in deze temperaturen maar zolang je het veilig doet, dikke ^O^ dat je het kan!
@Cat-astrophe hoera voor de gewijzigde plannen! *O*

Ik vind het tot nu toe meevallen hoe goed ik het doe met de warmte, maar begin wel een beetje op te zien tegen hoe lang het nog gaat duren. Er is hier voor de komende twee weken 28-31-36-36-36-31-31-29-28-25-26-27-27 graden voorspeld. En ik ben nu steeds tussen 5.30-6 wakker en sta dan maar op om het huis open te gooien zodat het binnen een beetje binnen de perken blijft, maar ik slaap wel ook steeds pas tussen 23-00.30u ongeveer indien geen onweer waar ik wakker van lig, dus ik slaap ook veel te kort. En ik moet morgen naar de uni, dinsdag in principe naar andere uni stad (psycholoog, die zou ik evt nog online kunnen maken al heeft dat niet mijn voorkeur), en vrijdag met 36 graden weer naar uni en dan moet ik rond 15.30 terug naar huis op zo ongeveer heetste moment van de dag. En dan in de avond nog teamuitje. Het valt vast allemaal mee, maar erg lekker vooruitzicht vind ik het niet.

Ik had vandaag wel een fijne dag. Na de ochtenddrukte nog even een dutje gedaan, daarna de scriptie feedback afgemaakt en vanavond naar centerparcsvriendin voor verjaardag van dr dochtertje en dat was erg gezellig. Bijna een uur thuis nu, nog even aan het afschakelen op de bank terwijl boven nog alles even open staat. Zo wel richting bed :Z

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 22-06-2026 00:12:20 ]
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:25:12 #209
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221114165
Ik moet altijd wel een beetje grinniken om je posts hoor @vlindertje89 met ale cijfertjes en statistieken :D

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 22-06-2026 06:25:44 ]
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:33:06 #210
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221114203
Oh ik heb vandaag van de bessenoogst van vorig jaar jam gemak. Twee potten aalbessen jam en een pot kruisbessenjam. En nog een gemixte halfvolle pot (staat nu in de koelkast)

Komende week kan ik weer jam maken.
pi_221114215
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:33 schreef derLudolf het volgende:
Oh ik heb vandaag van de bessenoogst van vorig jaar jam gemak. Twee potten aalbessen jam en een pot kruisbessenjam. En nog een gemixte halfvolle pot (staat nu in de koelkast)

Komende week kan ik weer jam maken.
Woonde jij maar dichter in de buurt, kruisbessenjam lijkt me :9~
pi_221114300
En ik verklaar mezelf beter, nu 36,7 *O* het laagste sinds ik vorige week zaterdag begon met temperatuur meten
pi_221114896
Goedemorgen!

Ik had wel een uurtje langer willen slapen, maar Blijvertje ging liever dat uurtje wandelen dus die drong aan. Het is weer een mooie ochtend.

Mooitje is een zwemhond.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221114973
Ik ga zo op pad om voor het eerst een keer te gaan crossfitten. Ik ben heel benieuwd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221115116
@vlindertje89 zou een siësta een optie zijn op sommige dagen?
Dat is iig mijn plan. Op tijd beginnen en dan op tijd naar huis, dutje en dan nog wat maken van de avond. Want bij ons is het ook lastig om voor 23:00 te slapen en we staan 6:30 op.

Qua sport ga ik komende week iig weer lekker zwemmen in het buitenbad O+ Vrijdag voor het eerst dit jaar geweest, zwemconditie moet ik wel weer even aan werken :X
pi_221115203
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:14 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 zou een siësta een optie zijn op sommige dagen?
Dat is iig mijn plan. Op tijd beginnen en dan op tijd naar huis, dutje en dan nog wat maken van de avond. Want bij ons is het ook lastig om voor 23:00 te slapen en we staan 6:30 op.

Qua sport ga ik komende week iig weer lekker zwemmen in het buitenbad O+ Vrijdag voor het eerst dit jaar geweest, zwemconditie moet ik wel weer even aan werken :X
En aantal dagen wel inderdaad! Vandaag en morgen niet, woensdag en donderdag wel, vrijdag misschien maar dan wel vrij laat pas (16.30 thuis). Dat is inderdaad wel mijn plan. Gister heb ik ook eind vd ochtend nog even geslapen.

Lekker van het zwemmen! Die vlakbij je werk?

Vannacht was extra ruk. Sliep rond kwart over 12, werd rond kwart over 3 wakker. Heel misselijk, armen/vingers beetje doof gevoel, rillen, beetje flauwvallen gevoel. Alsof al het bloed uit je lijf trekt. Heel klein beetje paniek daardoor en ook wel even buren geappt dat iemand het weet, maar voelde vooral alsof iets van de bbq verkeerd was gevallen wat er op een manier uit moest. Even naar de wc geweest en rustig gezeten en toen begon het langzaam weg te trekken. Rond 5u pas weer in slaap, 6 wakker, nog maar wel even omgedraaid dit keer en 6.50 weer wakker en opgestaan.

Wel fantastisch koel buiten nu, dus eerst weer even alles open gegooid behalve kamer van de katten, daarna beneden raam op kiep en tuindeur zonder kattendeur dicht en de katten daar opgesloten en boven ook hun kamer open en raam open. Inmiddels omgedraaid, katten zitten nu boven, alle kamers zitten dicht (ze kunnen nog in gang beneden, overloop en op zolder) maar in de kamers wel nog raam wagenwijd open en beneden zij nu weer beide tuindeuren open en raam ook wagenwijd open. Heerlijk! 21.6 beneden, boven was het ook zoiets toen ik kamerdeuren dicht deed. Zal wel weer wat oplopen, maar alsnog fijn.
pi_221115207
Veel plezier @sigme! Ben ook heel benieuwd!
pi_221115209
Mogge!

Heerlijk zwemmen, alleen al van het lijken koel je af.

Sterkte en vooral veel plezier @sigme hopelijk goede airco daar.

Stond net op de weegschaal, in 1 week bijna 3 kg afgevallen, nou kan ik het makkelijk missen maar vond dit toch best veel
pi_221115288
Van het afvallen! word je ook wel slap op de benen hoor.
En geen zorgen: het zit er vast zò weer aan.

Vanmorgen was het zo afgekoeld -hoera- dat het 18,5 o graad was!
Nog even en de cv slaat aan 😂. Toen was het dekbed weer even prettig.
Siësta en tropentijden zat ik ook te denken.

Sterkte @Allen in deze barre tijden. Smeren en drinken. 😎
pi_221115372
Goedemorgen, de woonkamer is afgekoeld naar 24,5....nouja beter dan de 26 toen we gingen slapen.
Heel benieuwd of het eind van de week echt zo warm wordt. En dan hopen dat her volgende week dinsdag echt gedaan is met de 30+ers.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 09:21:33 #221
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221115405
Max 27 graden hier vandaag. Om 1230 naar de bunker. Tot die tijd mezelf vermaken. Ga zo de 300 maar even uitrijden. Dat is nu de buslijn als je alle hoogtepunten wil zien, zonder hoponhopof.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221115531
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:18 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, de woonkamer is afgekoeld naar 24,5....nouja beter dan de 26 toen we gingen slapen.
Heel benieuwd of het eind van de week echt zo warm wordt. En dan hopen dat her volgende week dinsdag echt gedaan is met de 30+ers.
Dat hoop ik ook zo, mag nog wel iets koeler
pi_221115637
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat hoop ik ook zo, mag nog wel iets koeler
20-25 overdag is meer dan genoeg en dan lekker afkoelen in de nacht :Y

Maar een voordeel vanaf nu worden de dagen alweer korter *O*
pi_221115642
Net even naar de supermarkt gewandeld maar nu ik weer stil zit begint het zweten pas echt.
pi_221116059
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2026 06:38 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Ik had wel een uurtje langer willen slapen, maar Blijvertje ging liever dat uurtje wandelen dus die drong aan. Het is weer een mooie ochtend.
[ afbeelding ]
Mooitje is een zwemhond.
Moeder! Kom uit het water! Spelen! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')