abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221095500
Goedemorgen :W
Auto inladen en dan naar Zwolle voor het festival :%
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 09:42:28 #27
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221095679
Vies warm. Ree begraven en drie pakken tegels op een hondje gelegd en nu al shirt nat op de rug.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221095793
Er komt geen water uit de kraan. Zucht. Geen problemen met onze meter dus er zal wel iemand aan het werk moeten om dit op te lossen. Er is nog geen storing bekend.
Spoilers!
pi_221095863
Mogguh!

Hier ging het gisteren ook goed tekeer. Altijd spannend of een van de bomen naar het huis het hier houdt, (dat was zo) en kennelijk was het - op een dag na - gisteren 5 jaar geleden dat de Valwind hier heeft huisgehouden dus we waren wel wat mensen in het dorp bezorgd.

@Tele6 : hoe oud is de hond van A?
En met dit weer zou ik zeker water meenemen tijdens het wandelen :Y

Ongevraagd advies mbt stokken spelen; wanneer je een stok gooit, laat deze dan eerst op de grond geland zijn voordat de hond erachteraan mag. Risico op zgn ‘stoktrauma’ is anders veel groter. :)
pi_221095869
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er komt geen water uit de kraan. Zucht. Geen problemen met onze meter dus er zal wel iemand aan het werk moeten om dit op te lossen. Er is nog geen storing bekend.
Oh dat is shit :{ succes!
  zaterdag 20 juni 2026 @ 10:09:42 #31
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221095871
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:42 schreef derLudolf het volgende:
Vies warm. Ree begraven en drie pakken tegels op een hondje gelegd en nu al shirt nat op de rug.
Bij een hondje heet het niet "begraven"? :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221095974
‘Mogguh. Vanmorgen al een halfuurtje gejogd en nu binnen aan het uitdruppen. Rest van het weekend verplichte feestjes (of ik wil de gevolgen van niet gaan in ieder geval niet accepteren, wel gaan is uiteindelijk minder gedoe).
pi_221096105
Geen water is nou niet iets waar je met dit weer op zit te wachten @Lucky_Strike Hopelijk is de oorzaak snel gevonden en nog sneller opgelost
We have far more in common than that which devides us..
pi_221096155
Er is lekkage bij een bedrijf in de buurt. Met een uurtje hebben we weer water schijnt.

Tanden zijn gepoetst met heet water voor de thee. Twee ramen zijn gezeemd met water voor de thee en wat lauw water uit een flesje. En ja, dat moest want we moesten twee van die zuignapscreens ophangen en op een vies raam plakt het niet goed. Verder hebben we nog zo'n 30 liter water in huis dus we overleven het prima.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 20-06-2026 10:52:52 ]
Spoilers!
pi_221096156
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oei, dat is niet best. Had je nou geweckt water staan voor als het echt nodig blijkt?
pi_221096159
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:47 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Oei, dat is niet best. Had je nou geweckt water staan voor als het echt nodig blijkt?
Ja, dat heb ik inderdaad staan. Omdat ik allemaal enorme weckpotten had die ik toch nooit ga gebruiken heb ik er maar water in gedaan.
Spoilers!
pi_221096238
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:08 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Hier ging het gisteren ook goed tekeer. Altijd spannend of een van de bomen naar het huis het hier houdt, (dat was zo) en kennelijk was het - op een dag na - gisteren 5 jaar geleden dat de Valwind hier heeft huisgehouden dus we waren wel wat mensen in het dorp bezorgd.

@:Tele6 : hoe oud is de hond van A?
En met dit weer zou ik zeker water meenemen tijdens het wandelen :Y

Ongevraagd advies mbt stokken spelen; wanneer je een stok gooit, laat deze dan eerst op de grond geland zijn voordat de hond erachteraan mag. Risico op zgn ‘stoktrauma’ is anders veel groter. :)
De hond is 5 jaar oud!

Stoktrauma als in, de stuiterende stok raakt de hond op een pijnlijke manier?
Deze hond is nogal klein en we hebben vooral stukken bast en zachte verrotte stukken hout gegooid want groter/zwaarder dan dat pakte hij niet op. Hij heeft een interessant idee van z'n formaat want hij wil pas tussen dingen door als er echt een halve meter ruimte is. Dus hij denkt tegelijk dat hij mini is (kan alleen maar een 10 cm lang stokje dragen) en gigantisch (past net door de deuropening!) _O-
pi_221096242
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:32 schreef Tuindier het volgende:
‘Mogguh. Vanmorgen al een halfuurtje gejogd en nu binnen aan het uitdruppen. Rest van het weekend verplichte feestjes (of ik wil de gevolgen van niet gaan in ieder geval niet accepteren, wel gaan is uiteindelijk minder gedoe).
Uitdrup boks :D

Sterkte met je feestjes.
Ik ga morgen vaderdag vieren, ook geen zin in :')
pi_221096532
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:32 schreef Tuindier het volgende:
Zo herkenbaar! Soms is meebuigen ofwel meebewegen beter en makkelijker.
Een familiefeestje?

Kwam een kersencakerecept tegen. Het is tenslotte kersentijd in de boomgaarden rondom. Alleen heb ik inmiddels besloten om géén ontpitter aan te schaffen. Die lag nog niet in de keukenlade.
Dan de kersen zó eten en verder met aardbeien.
Minder vlekken en minder gedoe met een aardbeiensnijmesje oh een aardappelmesje.

Lucky! Wat ellendig ook zeg! Geen water. Een boom gister ergens om?
En de buren?
Hopelijk snel opgelost! En ligt de oorzaak buiten jullie grond.
P.S. heb je disposable natte washandjes /Kruidvat in huis… ?
En flessen water uit de crisis voorraad voor thee en liters koffie?
pi_221096535
Balkon zag er heerlijk koel uit maar is het echt niet, heel veel warmer dan binnenshuis dus alles maar dichthouden, het is hier nu nog (maar) 24, met rustig aandoen is dit wel te doen (en ik ben nog zo slap dat ik niet anders kan dan rustig aan doen) Airco durf ik nog even niet aan, nog steeds een naar hoestje
pi_221096539
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Sterkte met je feestjes.
Weet jij heel zeker dat je morgen gaat sporten?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 12:09:15 #42
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221096607
pi_221096798
We hebben weer water. Fijn wel want ik wil vrij graag douchen na 1,5 uur tuinieren. Beter nu dan vanmiddag of morgen is het idee.

Verder zijn er vandaag alleen nog binnenklusjes. Wassen, vaatwasser en vooral veel opruimen. Ook tuinbonen tellen voor het experiment van de WUR. Dan nog wat klusjes vanaf de bank. Straks gaan we naar vrienden. En blijkbaar voetbalt Nederland. Zo schiet het niet op met die boycot natuurlijk.
Spoilers!
pi_221096853
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zo herkenbaar! Soms is meebuigen ofwel meebewegen beter en makkelijker.
Een familiefeestje?

Kwam een kersencakerecept tegen. Het is tenslotte kersentijd in de boomgaarden rondom. Alleen heb ik inmiddels besloten om géén ontpitter aan te schaffen. Die lag nog niet in de keukenlade.
Dan de kersen zó eten en verder met aardbeien.
Minder vlekken en minder gedoe met een aardbeiensnijmesje oh een aardappelmesje.

Lucky! Wat ellendig ook zeg! Geen water. Een boom gister ergens om?
En de buren?
Hopelijk snel opgelost! En ligt de oorzaak buiten jullie grond.
P.S. heb je disposable natte washandjes /Kruidvat in huis… ?
En flessen water uit de crisis voorraad voor thee en liters koffie?
Jep, familie. Beetje meestribbelen dus maar.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:07:24 #45
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221096878
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ook tuinbonen tellen
Ha! Die weet ik :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221096950
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Sterkte met je feestjes.
Oh shit moet nog wat voor mn schoonvader halen. Wij doen hier niks, mijn man boeit dat echt niet. Dat wij 12 1/2 jaar getrouwd waren boeide hem ook niet
pi_221097335
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:06 schreef Tele6 het volgende:

[..]
De hond is 5 jaar oud!

Stoktrauma als in, de stuiterende stok raakt de hond op een pijnlijke manier?
Deze hond is nogal klein en we hebben vooral stukken bast en zachte verrotte stukken hout gegooid want groter/zwaarder dan dat pakte hij niet op. Hij heeft een interessant idee van z'n formaat want hij wil pas tussen dingen door als er echt een halve meter ruimte is. Dus hij denkt tegelijk dat hij mini is (kan alleen maar een 10 cm lang stokje dragen) en gigantisch (past net door de deuropening!) _O-
Oh uurtje voor een volwassen hond is prima, maar water en niet op het heetst van de dag blijft wel het advies. :)

Stoktrauma is inderdaad dat de stok terugstuitert. Helaas eindigt dat nog wel eens ergens via de bek in de hals, als de hond de stok vangt en deze door de kracht doorschiet. Of tussen tanden/kiezen/ in gehemelte.
SPOILER
Ik zit met een boek in de tuin. Althans, nu nog hier aan het SCen natuurlijk want ik moet nog even teruglezen. Ik heb geloof ik best wat gemist. We zijn best druk bezig geweest met allerlei klusprojecten in ons eerste weekje vrij. (Maar hebben ook een dag niks anders gedaan dan gamen :D ) We hebben gisteren palen de grond ingezet (pfff… nat! Vies! Plakkerig van zand en liters zweet!) zodat we nu eindelijk op ons terras kunnen zitten zonder verschroeid te worden 8-)

SPOILER
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 juni 2026 @ 13:43:42 #48
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221097353
Groeten uit Tempel Garten.
Na de Berlin Bunker Story naar Tempelhof gegaan. Nu lunchen in de tuin :P

Zo bepalen wat ik hierna ga doen. Nog geen idee. :D.
Wordt vanavond iig voetbal kijken in Sony Center. Dicht bij huis. Alleen niks Oranjes meegenomen. 🙃
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221097374
Wat een heerlijke plek @Candaasje
pi_221097379
Ach @Kaatje1 , dat is wel echt heel sneu voor zowel jou als Teuntje. Ik merkte wel bij Simon dat hij in het begin echt overdreven aanhankelijk was (ik denk door onzekerheid/angst , hij had al wat verschillende huizen gezien) en dat is wel afgenomen met de tijd. Maar ja, dat is wel een gok natuurlijk en voor jou wel een pijnlijke. Zeker als het toch gewoon zo blijft omdat ze zich nu juist prettig voelt als de schootkat en dat geen onzekerheid is, maar ze dit nu pas durft te laten zien.
Moeilijk :*

Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar we hebben de klus-tuinbroeken binnen van Strauss. Eerste indruk is goed; maat klopt best goed, stof voelt fijn en er zitten ook nog zakken in. Maar ik heb hem pas één keer aangehad want nu is het te warm, dus euh… to be continued :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')