Oh dat is shitquote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er komt geen water uit de kraan. Zucht. Geen problemen met onze meter dus er zal wel iemand aan het werk moeten om dit op te lossen. Er is nog geen storing bekend.
Bij een hondje heet het niet "begraven"?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:42 schreef derLudolf het volgende:
Vies warm. Ree begraven en drie pakken tegels op een hondje gelegd en nu al shirt nat op de rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oei, dat is niet best. Had je nou geweckt water staan voor als het echt nodig blijkt?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er komt geen water uit de kraan. Zucht. Geen problemen met onze meter dus er zal wel iemand aan het werk moeten om dit op te lossen. Er is nog geen storing bekend.
Ja, dat heb ik inderdaad staan. Omdat ik allemaal enorme weckpotten had die ik toch nooit ga gebruiken heb ik er maar water in gedaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:47 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Oei, dat is niet best. Had je nou geweckt water staan voor als het echt nodig blijkt?
De hond is 5 jaar oud!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:08 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Hier ging het gisteren ook goed tekeer. Altijd spannend of een van de bomen naar het huis het hier houdt, (dat was zo) en kennelijk was het - op een dag na - gisteren 5 jaar geleden dat de Valwind hier heeft huisgehouden dus we waren wel wat mensen in het dorp bezorgd.
@:Tele6 : hoe oud is de hond van A?
En met dit weer zou ik zeker water meenemen tijdens het wandelen![]()
Ongevraagd advies mbt stokken spelen; wanneer je een stok gooit, laat deze dan eerst op de grond geland zijn voordat de hond erachteraan mag. Risico op zgn ‘stoktrauma’ is anders veel groter.
Uitdrup boksquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:32 schreef Tuindier het volgende:
‘Mogguh. Vanmorgen al een halfuurtje gejogd en nu binnen aan het uitdruppen. Rest van het weekend verplichte feestjes (of ik wil de gevolgen van niet gaan in ieder geval niet accepteren, wel gaan is uiteindelijk minder gedoe).
Zo herkenbaar! Soms is meebuigen ofwel meebewegen beter en makkelijker.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:32 schreef Tuindier het volgende:
‘Mogguh. Vanmorgen al een halfuurtje gejogd en nu binnen aan het uitdruppen. Rest van het weekend verplichte feestjes (of ik wil de gevolgen van niet gaan in ieder geval niet accepteren, wel gaan is uiteindelijk minder gedoe).
Weet jij heel zeker dat je morgen gaat sporten?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Uitdrup boks
Sterkte met je feestjes.
Ik ga morgen vaderdag vieren, ook geen zin in
Jep, familie. Beetje meestribbelen dus maar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zo herkenbaar! Soms is meebuigen ofwel meebewegen beter en makkelijker.
Een familiefeestje?
Kwam een kersencakerecept tegen. Het is tenslotte kersentijd in de boomgaarden rondom. Alleen heb ik inmiddels besloten om géén ontpitter aan te schaffen. Die lag nog niet in de keukenlade.
Dan de kersen zó eten en verder met aardbeien.
Minder vlekken en minder gedoe met een aardbeiensnijmesje oh een aardappelmesje.
Lucky! Wat ellendig ook zeg! Geen water. Een boom gister ergens om?
En de buren?
Hopelijk snel opgelost! En ligt de oorzaak buiten jullie grond.
P.S. heb je disposable natte washandjes /Kruidvat in huis… ?
En flessen water uit de crisis voorraad voor thee en liters koffie?
Ha! Die weet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oh shit moet nog wat voor mn schoonvader halen. Wij doen hier niks, mijn man boeit dat echt niet. Dat wij 12 1/2 jaar getrouwd waren boeide hem ook nietquote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Uitdrup boks
Sterkte met je feestjes.
Ik ga morgen vaderdag vieren, ook geen zin in
Oh uurtje voor een volwassen hond is prima, maar water en niet op het heetst van de dag blijft wel het advies.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De hond is 5 jaar oud!
Stoktrauma als in, de stuiterende stok raakt de hond op een pijnlijke manier?
Deze hond is nogal klein en we hebben vooral stukken bast en zachte verrotte stukken hout gegooid want groter/zwaarder dan dat pakte hij niet op. Hij heeft een interessant idee van z'n formaat want hij wil pas tussen dingen door als er echt een halve meter ruimte is. Dus hij denkt tegelijk dat hij mini is (kan alleen maar een 10 cm lang stokje dragen) en gigantisch (past net door de deuropening!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit met een boek in de tuin. Althans, nu nog hier aan het SCen natuurlijk want ik moet nog even teruglezen. Ik heb geloof ik best wat gemist. We zijn best druk bezig geweest met allerlei klusprojecten in ons eerste weekje vrij. (Maar hebben ook een dag niks anders gedaan dan gamen) We hebben gisteren palen de grond ingezet (pfff… nat! Vies! Plakkerig van zand en liters zweet!) zodat we nu eindelijk op ons terras kunnen zitten zonder verschroeid te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |