abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221116929
Gisteren heeft mijn man het zwembadje klaar gemaakt, nu even in de lunchpauze afkoelen. Gelukkig staat ie vooral in de schaduw.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 12:59:22 #227
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221117282
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:21 schreef borisz het volgende:
Max 27 graden hier vandaag. Om 1230 naar de bunker. Tot die tijd mezelf vermaken. Ga zo de 300 maar even uitrijden. Dat is nu de buslijn als je alle hoogtepunten wil zien, zonder hoponhopof.
Die wil ik ook nog es rijden.
Heb je een D-ticket gekocht voor deze vakantie?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221117394
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:38 schreef Kaatje1 het volgende:
hopelijk goede airco daar.
:D Nee, het is in een loods met grote roldeuren, de roldeuren staan open. Maar het was nog niet erg warm, dus het zou sowieso prima zijn geweest.

Ik vond het leuk :Y. Er waren 3 heren en ik onder leiding van een sportmeneer en de sfeer was gemoedelijk en relaxt; de oefeningen goed zwaar en rustig tijd tussendoor als pauze / aanpassen gewichten. Begin was strak om 8u en eind om 2 minuten voor 9.

Het is niet erg groot maar wel goed geoutilleerd met sportspul, maar er is geen kleedruimte en geen douche. Gelukkig kwam ik in sportkledij en had ik hele eenvoudige gewone kleren bij me en heb ik die in de auto even aangetrokken (ik moest nog aansluitend naar winkels).

Zeker voor herhaling vatbaar!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221118480
Lijsten van de boten verwerkt. Een knul waar ik heel goed contact mee had, die vaak een praatje kwam maken wanneer hij er doorheen zat is weg, niet omdat hij een status kreeg of een huis, maar omdat hij weg moet. Terug naar een land waar het voor ons donkerrood is, en voor mensen zoals hij ook. Ben er even goed ziek van
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 16:08:48 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221118501
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Die wil ik ook nog es rijden.
Heb je een D-ticket gekocht voor deze vakantie?
Nee. Een Berlinkaart. Uiteindelijk om het even.

De Berlijnse ondergrondse vereniging was de moeite waard. :Y.

Dank voor de tip @kissingbird.

Ik zit nu in een biertuin bij de Weissensee.
Ik dacht ik sla Tripadvisor open en een Duits restaurant staat op 40 van alle Berlijnse restaurants. En zit in de buurt. Zegt natuurlijk nog niet alles.
Maar in dit geval laat ik me voor het eerst deze trip leiden door TA.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221118626
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Lijsten van de boten verwerkt. Een knul waar ik heel goed contact mee had, die vaak een praatje kwam maken wanneer hij er doorheen zat is weg, niet omdat hij een status kreeg of een huis, maar omdat hij weg moet. Terug naar een land waar het voor ons donkerrood is, en voor mensen zoals hij ook. Ben er even goed ziek van
GVD
pi_221118780
@Tele6
Mijn eerste!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221118962
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Triest.

Tja, als de tandarts wil doorwerken dan kan zij een verdoving zetten.
Dus zit ik nu al uuuuuren met een half verdoofde mond.
Een bak yoghurt ging nog net. Anders eet ik een halve onderlip mee.
pi_221119774
Zijn jullie bevangen door de hitte? ☀

En opeens was de verdoving uitgewerkt en kan ik gewoon eten: kippedijfilet in tomatensaus, sperzieboontjes en rozemarijn aard. uit de oven :Y)

En jullie? Koken? Of Halen? Of terras? Of bezorgen?
Wat een luxe opties zijn erbij.
pi_221119885
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:48 schreef AnneX het volgende:
Zijn jullie bevangen door de hitte? ☀

En opeens was de verdoving uitgewerkt en kan ik gewoon eten: kippedijfilet in tomatensaus, sperzieboontjes en rozemarijn aard. uit de oven :Y)

En jullie? Koken? Of Halen? Of terras? Of bezorgen?
Wat een luxe opties zijn erbij.
Zie eten en drinken topic, daar staat ons eten bijna dagelijks :s)

Wat moest er bij tandarts?

Ik mag vlg week maandag eerst happen, dat gaat samen met mijn frame naar tandtechnieker, dan die woensdag terug voor trekken kiesje.
Met door de tandtechnieker aangepast frame met getrokken kiesje als neppertje daarop gefabriceerd meteen weer in.
pi_221119886
Koude pastasalade, al klaargemaakt voor het sporten, in de koelkast gezet en direct na de sportschooltraining ingeademd want HONGER. En hoera voor airco in de sportschool.
pi_221120205
Ik had nog iets van kebabvlees in de vriezer, dat met (net als gisteren) komkommer tomaat salade en aardappel stukjes
pi_221120489
Verse pasta van de AH dus lekker simpel, net zoals de rest van de komende 10 dagen :D
  maandag 22 juni 2026 @ 19:43:11 #239
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221120789
Vanavond een snelle pasta met preiroomsaus en tuinbonen. Niet vanwege de hitte maar vanwege snel klaar uit werk met megahonger.

@Kaatje1, wat verschrikkelijk ;(

@sigme, fijn dat het leuk was! Ben benieuwd of je ook zo'n crossfitjunkie wordt :D
Spoilers!
pi_221121395
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanavond een snelle pasta met preiroomsaus en tuinbonen. Niet vanwege de hitte maar vanwege snel klaar uit werk met megahonger.

@:kaatje1, wat verschrikkelijk ;(

@:sigme, fijn dat het leuk was! Ben benieuwd of je ook zo'n crossfitjunkie wordt :D
Ja, hij had een baan, iedere dag op de fiets klein uur heen, klein uur terug (niet te doen met ov) in weer en wind. Lhbtiq+’er, totaal ander uiterlijk dan landgenoten (waarschijnlijk wit bloed) verstoten door familie.
Laatste keer dat ik m sprak was hij er al zo bang voor. Hopelijk heeft hij goed onderdak gekregen
pi_221121424
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, hij had een baan, iedere dag op de fiets klein uur heen, klein uur terug (niet te doen met ov) in weer en wind. Lhbtiq+’er, totaal ander uiterlijk dan landgenoten (waarschijnlijk wit bloed) verstoten door familie.
Laatste keer dat ik m sprak was hij er al zo bang voor. Hopelijk heeft hij goed onderdak gekregen
Deze wereld :r ;(
pi_221121451
Vanmiddag in koele tuinkamer een NiB sessie gedaan, dat ging prima en net terug van ruim 40 min wandelen.
Tempo moest wat terug |:) Ik ga vrijdag naar Suzanne Vega, dus haar laatste album aan het luisteren onderweg en normaal pas ik mijn looptempo dan aan het ritme van de liedjes.
Lukte niet helemaal bij de up-tempo liedjes _O-
pi_221121512
Nu eindelijk weer even op balkon waar af en toe een windje waait. Hopelijk is Teuntje net zo dom dat ze niet doorheeft dat de onderkant van de hordeur los zit en er zo onderdoor kan (Nika had dat zo door).
Ik heb wel iets gekocht om haar tegen te houden maar dat zit nog niet vast
pi_221121547
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Nu eindelijk weer even op balkon waar af en toe een windje waait. Hopelijk is Teuntje net zo dom dat ze niet doorheeft dat de onderkant van de hordeur los zit en er zo onderdoor kan (Nika had dat zo door).
Ik heb wel iets gekocht om haar tegen te houden maar dat zit nog niet vast
Hopelijk so!

Hier staan 2 balkondeuren t/o elkaar open en g heeft de waterkoeler aan.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:49:00 #245
63722 z80
I fink you freaky
pi_221121683
Da-da-da-da, da-da-da-da
Da-da-da-da, da-da-da-da
Da-da-da, da-da-da-da
Da-da-da-da, da-da-da-da
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221121957
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:49 schreef z80 het volgende:
Da-da-da-da, da-da-da-da
Da-da-da-da, da-da-da-da
Da-da-da, da-da-da-da
Da-da-da-da, da-da-da-da
Gaat t ? :D
pi_221121975
Wat is dat toch met jongens en mannen om zoveel mogelijk herrie te produceren op motoren, brommers, scooters en auto’s door uitlaten te slopen. Je veroorzaakt een bult overlast en het komt best zielig over “lijkt net een tt motor of f1 auto”
  maandag 22 juni 2026 @ 21:13:59 #248
63722 z80
I fink you freaky
pi_221122004
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:08 schreef Blues het volgende:

[..]
Gaat t ? :D
Dit moet je toch bekend voor komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221122072
Ik had de laatste asperges :9 (nog 1 portie in de koelkast) met aardappeltjes, ei en ham.

Daarna ALV, waarbij we vergeten waren om de ruimte te regelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen was het WARM thuis dus ik ben al naar de slaapkamer gevlucht waar de mobiele airco herrie maar vooral veel koude lucht staat te maken O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:29:35 #250
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221122187
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had de laatste asperges :9 (nog 1 portie in de koelkast) met aardappeltjes, ei en ham.

Daarna ALV, waarbij we vergeten waren om de ruimte te regelen.
SPOILER
En toen was het WARM thuis dus ik ben al naar de slaapkamer gevlucht waar de mobiele airco herrie maar vooral veel koude lucht staat te maken O+
Dat gebeurt haar anders nooit, toch @Dr_Flash
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')