Dan ken je Venlo niet goed. Het centrum is best aardig.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vind je Venlo leuk?
Ik vind het echt een stad met minder dan 0 uitstraling.
Die moet ik voor zijn. Als het los gaat moet ik absoluut thuis zijn. Die mag inkakkenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:26 schreef MissButterflyy het volgende:
Buienradar denkt nu dat tussen 21 en 22 uur nog veel regen gaat vallen
Je bent nog vroegquote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan heel vaag in de verte wel gerommel horen, ik tel hem
Straks 400km gereden voor wat gerommel.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan heel vaag in de verte wel gerommel horen, ik tel hem
Die staan daar nog onder. Maar ik vind Venlo echt zwaar matig.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan ken je Venlo niet goed. Het centrum is best aardig.
Het is geen Kerkrade of Heerlen ofzo. Dat is nou sfeerloos.
Ik ga weer terug naar NL om m'n auto te laden en dan zie ik wel hoe en wat. Die MCS in het westen lijkt spannender.quote:
Ik ook. En ik zweet me absoluut de pleuris, lijkt het reptielenhuis wel hier.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waar ben je nou? Alles zit in Duitsland zo te zien
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Straks 400km gereden voor wat gerommel.
Respect
Je bent echt nog vroeg, hè.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga weer terug naar NL om m'n auto te laden en dan zie ik wel hoe en wat. Die MCS in het westen lijkt spannender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |