quote:Op zondag 21 juni 2026 17:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Amerikaans ingericht? X grote inhoud dozen?
Is er al een fillumpje?
Edit: yep.Ja, inderdaad. Alles wel in dozen, maar qua producten meer Amerikaans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer vocale Trump hater - VEM2012
Dat is een kwestie van 'eigen schuld...' en ze mogen ook nergens rondhangen. In het hoofd van de gemiddelde MAGA lost zo iemand vanzelf op. Cancelculture, maar dan echt.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, americanen zijn helemaal verguld. Ik hoorde dat die miljoenen mensen die in hun auto wonen, nu asap een woning gaan hebben.
Want: prioriteiten he, daar gaat het om.
Freedom draaien ze om in sommige plekken in de VS, vrijheid voor de bedrijven, niet voor de mensen.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat hoeven we idd niet, want we kunnen zien dat ze failliet gaan
[..]
Lol.
Wat jij 'innovatie' noemt is dat het land van die failliete boeren voor een appel en een ei opgekocht word door grote agri-busineses, die hard op weg zijn naar monopolies/duopolies.
Maar jij gaat mij nu vertellen dat als het aantal aanbieders van een product radicaal afneemt, de prijs heus! omlaag gaat!
Chivasnomics, zullen we het zo noemen?
Mooi man, altijd goed om de intellectuele vermogens van onze kritische onafhankelijke denkers bevestigd te zien worden.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom verhogen ze het niet tot $100 dollar per uur, geen gezeik iedereen rijk.
Meteen naar Venezuela. Vrijheid!quote:Op zondag 21 juni 2026 16:01 schreef ExTec het volgende:
Wat dacht die vuige links-extremist wel! Je hand in het water steken???? In het cachot, ermee!![]()
[ x ]
Maar trump had gezegd dat "he loves inflation".quote:Op zondag 21 juni 2026 19:14 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Mooi man, altijd goed om de intellectuele vermogens van onze kritische onafhankelijke denkers bevestigd te zien worden.
Tsja, die zal denken: "Als demente Donnie straks dood is, ben ik de baas." en daar graag zijn ruggengraat voor door de shredder halen.quote:Op zondag 21 juni 2026 19:37 schreef livelink het volgende:
Tijdens onderhandelingen dreigementen posten op Truth Social. Trump haat JD Vance echt enorm, dat kan niet anders. Echt ongelooflijk hoe vaak die niet onder de bus is gegooid, maar hij staat steeds weer op..
JD Vance is de Kamala Harris van de GOP. Een puppet van het estbalishment. Die verliest nog een verkiezing van Newsom.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Tsja, die zal denken: "Als demente Donnie straks dood is, ben ik de baas." en daar graag zijn ruggengraat voor door de shredder halen.
Blanke man, dan gelden er hele andere regelsquote:Op zondag 21 juni 2026 20:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
JD Vance is de Kamala Harris van de GOP. Een puppet van het estbalishment. Die verliest nog een verkiezing van Newsom.
Zoveel is er niet veranderd na Obamaquote:Op zondag 21 juni 2026 20:22 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Blanke man, dan gelden er hele andere regels
Als Trump dood gaat krijg je Amerikaanse remake van the Death of Staling. Altijd weer die remakes, verzin eens wat nieuws Hollywood.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Tsja, die zal denken: "Als demente Donnie straks dood is, ben ik de baas." en daar graag zijn ruggengraat voor door de shredder halen.
Jij komt met het idiote idee om het minimumloon te verhogen zodat mensen hun rekening kunnen betalen. Je begrijpt uiteraard niet dat dit ten koste gaat van talloze banen. Daarom trok ik het even door in het belachelijke zodat je misschien gaat inzien dat je opmerking kant noch wal raakt. Helaas waren het weer parels voor de zwijnen.quote:Op zondag 21 juni 2026 19:14 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Mooi man, altijd goed om de intellectuele vermogens van onze kritische onafhankelijke denkers bevestigd te zien worden.
Het is pompen of verzuipen, het is niet dat er geen tijd was om te innoveren, er was alleen geen enkele incentive en je oplossing is dan maar om verder te gaan met illegale arbeid. Top hoor, daar word een ieder beter van, nou ja de boer op korte termijn de samenleving mag opdraaien voor al die andere kosten die illegale immigratie met zich meebrengt.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat hoeven we idd niet, want we kunnen zien dat ze failliet gaan
[..]
Ik zal niet ontkennen dat er mogelijk een aantal boeren failliet gaan. Maar weet je, illegaal mensen laten werken op je land voor een aalmoes is nog steeds eeuhm ILLEGAAL!.quote:Lol.
Wat jij 'innovatie' noemt is dat het land van die failliete boeren voor een appel en een ei opgekocht word door grote agri-busineses, die hard op weg zijn naar monopolies/duopolies.
Maar jij gaat mij nu vertellen dat als het aantal aanbieders van een product radicaal afneemt, de prijs heus! omlaag gaat!
Chivasnomics, zullen we het zo noemen?
In het hoofd van de democraten wel, wel bijzonder overigens dat Obama ondanks zijn kleur twee keer is verkozen en dat er talloze zwarte mensen in de VS op belangrijke posities zitten voor beide partijen. Dit slachtoffergedrag is anno 2026 wel een beetje zielig vind je niet?quote:Op zondag 21 juni 2026 20:22 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Blanke man, dan gelden er hele andere regels
Dat was sinds de inceptie van dat land de status quo. Ging feitelijk gewoon prima.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:04 schreef Chivaz het volgende:
Het is pompen of verzuipen, het is niet dat er geen tijd was om te innoveren, er was alleen geen enkele incentive en je oplossing is dan maar om verder te gaan met illegale arbeid.
Die Amerikanen niet willen doen voor een aalmoes.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat was sinds de inceptie van dat land de status quo. Ging feitelijk gewoon prima.
En leuk dat je je focust op plukkers, maar illegalen deden/doen natuurlijk ladingen banen die amerikanen niet doen. En nannies bv, vallen nu eenmaal niet "weg te innoveren".
Die illegalen.. die mensenquote:Op zondag 21 juni 2026 21:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die Amerikanen niet willen doen voor een aalmoes.
Dat is wat je moet zeggen, ik kan mij nog herinneren in 2016 dat mensen in de bouw sinds Trumps aanstelling er financieel op vooruit gingen omdat illegalen bang waren om te werken.
Ik blijf het bijzonder vinden hoe er neer word gekeken op laag geschoolde mensen door progressief links. Die moeten blijkbaar concurreren met illegale immigranten om zo de kosten te drukken voor de werkgevers. Dat die arme mensen dan maar tegen een slavenloon zonder zekerheid aan de slag moeten dat boeit dan blijkbaar niet.
Wat dat betreft kon ik Bernie Sanders zijn oude standpunt rond illegale immigratie wel waarderen.
Hij noemde het open grenzen beleid de natte droom van de Koch brothers en wat had hij gelijk.
Jeetje wat een ongelofelijk sluitende logica! Ik begrijp je helemaal. Veel beter om al dat geld weg te sluizen naar de miljardairs en tegenwoordig zelfs de eerste biljonair! Dat is natuurlijk veel logischer! Dat begrijpt toch iedereen!quote:Op zondag 21 juni 2026 20:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jij komt met het idiote idee om het minimumloon te verhogen zodat mensen hun rekening kunnen betalen. Je begrijpt uiteraard niet dat dit ten koste gaat van talloze banen. Daarom trok ik het even door in het belachelijke zodat je misschien gaat inzien dat je opmerking kant noch wal raakt. Helaas waren het weer parels voor de zwijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |