Rubio, soort van.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Noem 1 prominente Republikein die dat niet heeft.
Bzzzzzzz. Helaas, u gaat niet door voor de koelkast.quote:
Blij met een forse stijging door bombardementen en een evt. kleine daling in de prijs waarbij Amerika recordbedragen mag pompen is wel een flinke ode aan de alternate reality.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als de deal met Iran stand houd gaan de brandstofprijzen uiteindelijk naar beneden en zullen de andere kosten ook wel gaan dalen. Die trend is nu al ingezet, gisteren reed ik langs de pomp en was een liter Euro95 al gezakt naar ¤1.67.
En in Nederland zag ik bij een witte pomp de dieselprijs net onder ¤2 zakken.
Vance krijgt dat wel recht geluid bij de media, hij is daar intelligent genoeg voor.
Weet je wat de naam is van z'n bedrijf? Green Water Solutions, je verzint het niet!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:20 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Donnie's buurman, en MAGA-sponsor, die de refecting pool renovatie voor tig-miljoen uitvoerde, is wel een behoorlijke Chad.![]()
[ afbeelding ]
Uiteraard zijn er camerabeelden van Dumocrats die de reflecting pool hebben vernield, dus die zullen we binnenkort wel te zien krijgen als bewijs.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:38 schreef Kijkertje het volgende:
Uiteraard is het de schuld van de Radical Left!
[ afbeelding ]
quote:Mr. Trump descended the stairs from the hulking jet inside a hangar at Joint Base Andrews, the military post outside Washington that has served as the presidential airport for decades. He greeted Air Force officials and delivered remarks to a crowd of service members.
"There will never be one like this. This is very unique. This is considered the world's most luxurious plane," the president said. "When it was built, it was built at a level that will probably never be seen again."
Mr. Trump said the hangar in which he was speaking had to be specially constructed to house the new jet, which is much larger than the previous plane. He added later that the new version will lead a massive flyover of Washington on July 4, the nation's 250th birthday.
Kijk maar: the beauty is in the details.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er camerabeelden van Dumocrats die de reflecting pool hebben vernield, dus die zullen we binnenkort wel te zien krijgen als bewijs.
Toch?
Ik zou zooo graag willen posten "dit moet een grap zijn". Maar ik kan niet meerquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:20 schreef Kijkertje het volgende:
Trump unveils new Air Force One, a $400 million plane gifted by Qatar
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tim Scott.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Noem 1 prominente Republikein die dat niet heeft.
Als dit 20 jaar geleden het script was voor een Hollywoodfilm, dan was het in de prullenbak belandt als zijnde te onrealistisch.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kijk maar: the beauty is in the details.
https://www.ms.now/news/t(...)flecting-pool-issues
Hoe is het eigenlijk afgelopen met 'we hebben de echtgenote van de oprichter van Antifa gearresteerd'?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er camerabeelden van Dumocrats die de reflecting pool hebben vernield, dus die zullen we binnenkort wel te zien krijgen als bewijs.
Toch?
Maar die Somaliërs, die frauderen en Trump offert zijn leven op om Amerika te redden!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:20 schreef Kijkertje het volgende:
Trump unveils new Air Force One, a $400 million plane gifted by Qatar
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was je vraag niet.quote:Op zondag 21 juni 2026 01:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Republikeinen die een zwarte president gaan kiezen?
Zwart, ongelovig of homo zal voorlopig wel kansloos blijven ja. Alhoewel die laatste twee voor mijn gevoel nog wat zwaarder wegen.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, staat toch echt een vraagteken achter.
Er was vooral een tijd dat iedereen er heilig van overtuigd was dat "het volk" zoiets niet zou pikken. Dat er checks en balances waren die dit zouden dwarsbomen, een rotsvast vertrouwen in de Amerikaanse rechtspraak.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou zooo graag willen posten "dit moet een grap zijn". Maar ik kan niet meer
Geen gunfactor dus.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Zwart, ongelovig of homo zal voorlopig wel kansloos blijven ja. Alhoewel die laatste twee voor mijn gevoel nog wat zwaarder wegen.
Als jouw conclusie is dat mensen zonder "gunfactor" geen president kunnen worden en je hypothese blijkbaar ook is dat er geen prominente Republikein is met een gunfactor, dan zou ik mijn hypotheek maar inzetten op een Democratische president.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |