Is dit geen AI?quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:56 schreef nostra het volgende:
Geleerd van Donald. Simpele grafiekjes. THE TRUMP TRILLION. Dio mio.
[ x ]
Ik snap niet zo goed wat de andere optie is? Rusland dichterbij onze grenzen laten komen? Oekraine zomaar opgeven?quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ook met geslijm verliest Oekraine en wij moeten daar nog voor betalen ook.
Ik hoop toch echt een keer op wat inside view over hoe er binnen "de oude garde" van het Pentagon hiermee wordt omgegaan/gedacht/geacteerd. Maar goed, de competente mensen lullen niet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:40 schreef Perrin het volgende:
Iedereen met enige competentie of integriteit wordt eruit gewerkt.
Er zullen de nodige boeken en biografieën met inkijkjes verschijnen in de 10-15 jaar na Trump z'n Presidentschap.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt een keer op wat inside view over hoe er binnen "de oude garde" van het Pentagon hiermee wordt omgegaan/gedacht/geacteerd. Maar goed, de competente mensen lullen niet.
https://unn.ua/en/news/th(...)he-war-at-this-pointquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In elk geval is het tenenkrommend en Rutte bereikt er niets meer, ook met geslijm verliest Oekraine en wij moeten daar nog voor betalen ook.
Dank voor het tegenwicht.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
https://unn.ua/en/news/th(...)he-war-at-this-point
Mark Milley denkt er het zijne over, ik denk dat hij niet alleen is.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt een keer op wat inside view over hoe er binnen "de oude garde" van het Pentagon hiermee wordt omgegaan/gedacht/geacteerd. Maar goed, de competente mensen lullen niet.
Sleep!quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:40 schreef Perrin het volgende:
Iedereen met enige competentie of integriteit wordt eruit gewerkt.
[ x ]
Wat heeft dat met Rutte te maken die Trumps reet kust?quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
https://unn.ua/en/news/th(...)he-war-at-this-point
Ik reageer op een stelling dat Oekraine aan het verliezen is.quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Rutte te maken die Trumps reet kust?
misschien het enige wat trump begrijpt?quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:47 schreef TLC het volgende:
Rutte met die presentatie met borden is gewoonweg gênant om te zien, je krijgt er letterlijk plaatsvervangende schaamte van
Zou Rutte stiekem ook wat pinguïn eilanden erbij gezet hebben op zijn lijstje?quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
misschien het enige wat trump begrijpt?
"Antifa" is een beetje dom maar dit soort relschoppers en wannabe-terroristen moet je gewoon opsluiten natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:55 schreef Friggles het volgende:
Nog meer nieuws uit Rusland de VS.
[..]
Geen fascistisch land.
Tuurlijk. Iemand die aansluit bij een demonstratie en ook luistert wanneer hem wordt gevraagd te gaan voor 50 jaar vastzetten. Of iemand voor 30 jaar vastzetten omdat hij thuis wat tijdschriften van zijn vrouw verbergt na haar arrestatie. Als je daar achter staat dan ben je geen knip voor de neus waard. Wannabe-fascist.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
"Antifa" is een beetje dom maar dit soort relschoppers en wannabe-terroristen moet je gewoon opsluiten natuurlijk.
Zoek even naar "floor charts", hoewel vreemd voor ons zie je dit geregeld in de VS.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:47 schreef TLC het volgende:
Rutte met die presentatie met borden is gewoonweg gênant om te zien, je krijgt er letterlijk plaatsvervangende schaamte van
Jij vindt de genoemde straffen proportioneel?quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
"Antifa" is een beetje dom maar dit soort relschoppers en wannabe-terroristen moet je gewoon opsluiten natuurlijk.
om meerdere redenen is dit de enige optie. Trump is afgeleid door plaatjes en complimentjes. De rest van Europa hoeft Trump niet meer te pleasen en kan lekker kritiek leveren. het is alleen jammer dat iemand dan zich op moet opofferen en dat dat nu Mark is.quote:Op donderdag 25 juni 2026 11:47 schreef TLC het volgende:
Zeker. Ik denk dat er in beroep nog wel wat af zal gaan, maar dit soort terrorisme moet je hard straffen. We vinden het natuurlijk ook allebei belachelijk dat al die 6 januari mafkezen een pardon hebben gekregen toch?quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij vindt de genoemde straffen proportioneel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |