Nee het is ook wel een kleine sport natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dus het is niet zo van opgeleid en doorgegroeid en dat je ze nooit meer ziet ...
Nee je zal wel kaartjes moeten kopenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:17 schreef chufi het volgende:
Is de bosbaan vrij toegankelijk tijdens het WK ?
Ja we hadden in 2014 ook al een WK en toen was er een heel festival terrein van gemaakt met poortjes en alquote:
OK . Laten we hopen dat het een succes wordt en dat "jouw" mensen wat metaal binnenroeienquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja we hadden in 2014 ook al een WK en toen was er een heel festival terrein van gemaakt met poortjes en al
Scheelt idd. Het waait hier ook meestal harder.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dichter bij de kust scheelt een hoop.
Hier 29 nu
Het is goed aan het storten hier nuquote:
Trump ook?quote:
Verdwaald buitje.quote:
Dikke knalquote:
Maar wel afzetten toch?quote:
Liep ff naar de oostkant en daar zag ik idd hoe donker het boven de stad is en hoorde ook gerommel ...quote:
Die bui blijft hier nu lelijk hangen, ik moet nog wat halen dus het mag wel stoppen nuquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Liep ff naar de oostkant en daar zag ik idd hoe donker het boven de stad is en hoorde ook gerommel ...
De appie is toch vlakbij ... Neem aan dat je wel wat gewend bentquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Die bui blijft hier nu lelijk hangen, ik moet nog wat halen dus het mag wel stoppen nu
Hele dag droog dus dat houd ik graag zoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
De appie is toch vlakbij ... Neem aan dat je wel wat gewend bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |