I.c.m. "vermoedelijk door een misdrijf om het leven gebracht"... dan is 1 en 1 al snel 2.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Was toch eerst ‘betrokkenheid bij hun dood,?
Kan ook doodslag of dood door schuld zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is het verschil
Het eerste werd gemeld voordat ze werd voorgeleid voor de rechter-commissaris. Die voorleiding is vandaag geweest en die heeft bepaald dat er een moordverdenking is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is het verschil
Ja. Maar toen ik het van mensen hoorde die daar woonden en hier plaatste was ik maar een op roddels belust persoon.. Kind was gewoon dusdanig in de war. En daar hebben meer mensen last van die zichzelf niet kunnen identificeren met hun eigen geslacht. Gevalletje tbs voor leven dit kind.quote:
Weer zo’n uit de losse pols geschudde diagnose annex vonnis.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:55 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Ja. Maar toen ik het van mensen hoorde die daar woonden en hier plaatste was ik maar een op roddels belust persoon.. Kind was gewoon dusdanig in de war. En daar hebben meer mensen last van die zichzelf niet kunnen identificeren met hun eigen geslacht. Gevalletje tbs voor leven dit kind.
En zo heeft die klasgenoot weer one second of famequote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:08 schreef matthijst het volgende:
Degenen die haar kenden, wisten dat het meisje 'anders' was. Ze worstelde met haar identiteit. Eerst wilde ze aangesproken worden met 'hij'. Later veranderde dat. Ze begon zich te identificeren als hond.
"Ze droeg een staart, hondenoren en handschoenen," zegt een klasgenoot. "Ik kwam hier in de eerste klas op school en dacht: wow, wat is dit?"
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:08 schreef matthijst het volgende:
Degenen die haar kenden, wisten dat het meisje 'anders' was. Ze worstelde met haar identiteit. Eerst wilde ze aangesproken worden met 'hij'. Later veranderde dat. Ze begon zich te identificeren als hond.
"Ze droeg een staart, hondenoren en handschoenen," zegt een klasgenoot. "Ik kwam hier in de eerste klas op school en dacht: wow, wat is dit?"
![]()
![]()
![]()
![]()
#2 mist nogquote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:26 schreef GGMM het volgende:
Gereekst (de like-knop is rechts bovenin te vinden)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
Maar we moeten nog maar meer hormonen pompen in dit soort lui...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:08 schreef matthijst het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De nieuwe generatie ouders brengt nieuwe type kinderen op deze wereld.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar we moeten nog maar meer hormonen pompen in dit soort lui...
Ok...
Waar maak jij uit op dat zij hormonen nam? Heb jij haar medische dossier gelezen?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar we moeten nog maar meer hormonen pompen in dit soort lui...
Ok...
Dat wil D66 toch, dit soort kinderen vol hormonen pompen?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:48 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat zij hormonen nam? Heb jij haar medische dossier gelezen?
Denk je dat Rob Jetten zich ook voor de rechter moet gaan verantwoorden hiervoor?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wil D66 toch, dit soort kinderen vol hormonen pompen?
is dit van een film of zo?quote:
Het zou je verbazen...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Ze schijnt de hond ook gestoken te hebben, dan lijkt het mij niet een kwestie van ouders die haar jarenlang misbruikt hebben oid, ik kan mij moeilijk voorstellen dat een hond daar aan meedoet.
We leven inderdaad in een cultuur waarin er van daders slachtoffers wordt gemaakt en schrikbarend gedrag wordt verklaard aan de hand van externe factoren. Hier wordt de samenleving helaas niet veiliger van natuurlijk, helemaal als de instituten die hulpverlening moeten bieden niet goed functioneren en steken laten vallen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:06 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat is de woke gedachte dit in dit softe k.. land overheerst. Overal maar dan ook overal moet maar begrip voor zijn.
Hij/zij in transitie, furry en weet ik wat allemaal niet meer. Mentaal volledig instabiel en een gevaar voor de samenleving. Gaat op onze kosten jarenlang in therapie. Deze mensen leven in een absurde realiteit. Zie hier de gevolgen.....
Want jij denkt dat een kind van 15 die zichzelf al wilde identificeren als man en daarna als hond door het leven ging en vervolgens een kat de keel doorsnijdt en haar ouders om het leven brengt en daar ook nog trots op is niet compleet gestoord is en nog een leven buiten verdient?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weer zo’n uit de losse pols geschudde diagnose annex vonnis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |