Salzburg?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In theorie zou ik nog helemaal naar Venlo kunnen gaan, maar zoals ik het lees zou ik nog een stuk verder ZO moeten gaan. Dat is me net iets te ver.
Met daarna de gore luchtvochtigheid en 30+quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:33 schreef Revanches het volgende:
Ik wil onweerzal wel weer niets worden.
rij jij dan? ik moet namelijk bier drinken vandaag en morgen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je weet wat daar staat mag jij ook mijn navigator zijn.
Ohw, dan ben je te drukquote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
rij jij dan? ik moet namelijk bier drinken vandaag en morgen.
vandaag in Twente
morgen in Friesland!
n before 1 omgewaaide plastic tuinstoel bij nattekatquote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:51 schreef SoldMayor het volgende:
Ik voel dat alle weer modellen er naast zitten en dat heeeeeel Nederland naar de tyfus gaat.![]()
Never forget 19-06-2026quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
n before 1 omgewaaide plastic tuinstoel bij nattekat
Ik heb ook nog het dilemma van een zonnescherm thuis dat naar beneden blijft als ik nu rechtstreeks richting Limburg ga uit werk. Via huis is een uur omrijden.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
n before 1 omgewaaide plastic tuinstoel bij nattekat
Ik weet dat Nederland tegenwoordig zo'n beetje een half jaar zomer heeft, maar tropenrooster zal het niet zijn, want ze zijn het hele jaar door erg vroegquote:
Ik wordt scheel bij het kijken naar dit kaartje.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:56 schreef 12Beaufort het volgende:
Icon laat gewoon onweer zien voor een groot deel van Nederland.
[ afbeelding ]
Icon is het enige model dat nog voor convectie in het westen gaat. De rest is het er wel redelijk over eens dat het meer richting de ardennen gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:56 schreef 12Beaufort het volgende:
Icon laat gewoon onweer zien voor een groot deel van Nederland.
[ afbeelding ]
Dat kan ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:58 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik wordt scheel bij het kijken naar dit kaartje.
Het kan daar ook nooit normaal zijn met grote concerten he. Het is óf bloedverziekend heet óf je regent helemaal naar de touwtyfus. Of, nou ja, allebei op één dag.quote:
Ik zie dat de hitte toe begint te slaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:58 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik wordt scheel bij het kijken naar dit kaartje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |