Oh hier gelukkig géén hagel, wel een korte forse bui. En een lichtshowtjequote:Op vrijdag 19 juni 2026 01:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dacht even dat de wereld verging hier in Venlo...![]()
Heel veel water maar ook wat hagelkorrels.
Het is hier nog steeds een lichtshow, alsof iemand constant met z'n vinger aan het lichtknopje zit.
In welke regio woon je? Ik heb niks van gemerkt vannacht. Alles zal hier wel weer net langs getrokken zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2026 03:17 schreef TLC het volgende:
Als er ooit n code rood afgegeven had moeten worden was het vannacht wel, maar dit was dan ook meteen diep- en dieprood
Hij woont in Noord-Oost Belgiëquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In welke regio woon je? Ik heb niks van gemerkt vannacht. Alles zal hier wel weer net langs getrokken zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:16 schreef heywoodu het volgende:
Net even de container aan de straat willen zetten, het is nu al ontzettend smerig buiten![]()
Tropenrooster he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je niet zo aan.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:27 schreef Haags het volgende:
Zet 1 stap buiten en het zweet dat over je rug loopt is erger dan een gemiddelde tsunami
Straks dus een begrafenis met dienst en koffietafel in een oud gebouw zonder aircoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:42 schreef dick_laurent het volgende:
@:geschiedkundige
Ik zie serieus vandaag een max van 35 a 36 bij jou....... en hier in Murcia, 32![]()
![]()
Gewoon een dikke 3 tot 4 graden warmer dan hier in zuidoost Spanje.
Poh. Nou, dan is vandaag meer dan ooit mijn boodschap:
[ afbeelding ]
Heb ik morgenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Straks dus een begrafenis met dienst en koffietafel in een oud gebouw zonder airco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |